کد خبر: ۲۱۱۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۰
یک کارگزار معاملات آتی سکه از افت سه درصدی قیمت سکه در معاملات آتی و ادامه داشتن این وضعیت تا فردا خبر داد و گفت: در یک ماه اخیر قیمت سکه دچار حباب بود و در حال حاضر نیز که همگام با کاهش انس نرخ سکه افت کرده، ‌همچنان حباب حدود 60 هزار تومانی وجود دارد.

به گزارش 598 پوریا ارژنگ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص وضعیت فعلی معاملات آتی سکه با توجه به کاهش شدید انس جهانی اظهار داشت: بازار آتی سکه در پاسخ به کاهش شدید انس جهانی امروز سه درصد منفی شد و با صف فروش روبه‌رو شده است.
وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت بازار در پنج شنبه هفته گذشته به چه شکل بود، افزود: با توجه به اینکه ساعت معاملات آتی در پنج شنبه‌ها از ساعت 11 الی 13 است و در این ساعت انس جهانی هنوز افت نکرده بود، وضعیت معاملات عادی بود.
این کارگزار معاملات آتی سکه با اشاره به اینکه افت انس جهانی پس از پایان ساعت معاملات آتی بود و مشتریان نتوانستند وضعیت بدهند، گفت: بر این اساس دچار ضرر شدند و امروز نیز با باز شدن بازار قیمت‌ها سه درصد افت کرد و همه قرارداد‌های صف فروش شده است.
ارژنگ در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از وضعیت انس جهانی و معاملات آتی در روز‌های آینده چیست، خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد فردا نیز در معاملات آتی شاهد افت سه درصدی هستیم ولی در خصوص انس جهانی فکر می‌کنم 1650 دلار کف قیمت است و احتمالاً کم کم رشد خواهد کرد.
وی ادامه داد: قیمت‌‌های سکه در بازار داخل با توجه به کاهش انس جهانی باید پایین تر از نرخ فعلی باشد و امکان کاهش بیشتر آن نیز وجود دارد.
این کارگزار معاملات آتی تصریح کرد: سکه در یک ماه اخیر دارای حباب حداقل 70 هزار تومانی بوده است و همپای انس جهانی قیمت سکه کاهش نیافت. همچنین در حال حاضر نیز که قیمت سکه در بازار به 578 هزار تومان رسیده نیز دارای حباب است زیرا با توجه به انس 1650 و دلار 1260 تومان سکه باید بین 520 تا 530 هزار تومان باشد بنابراین هنوز حباب حدود 60 هزار تومانی در بازار وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها