کد خبر: ۲۱۱۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۳ مهر ۱۳۹۰
انتشار ویدئویی در خصوص نبرد یک پسر ۹ ساله به نام "کیان مککینسون" و پسر ۸ ساله‌ای که پدرش اجازه افشای نام وی را نداد، نگرانی شدیدی را در جامعه انگلیس و همچنین مسئولین سلامت این کشور ایجاد کرده است.

به گزارش 598 به نقل از فارس، برخی سودجویان و لذت‌طلبان انگلیسی از کودکان بین ۷ تا ۱۰ ساله به عنوان "خروس‌جنگی"‌هایی استفاده می‌کنند که به جان هم افتادن آنها در محیط یک قفس مایه لذت آنهاست.


این پدیده عجیب که از آن تحت عنوان "کیج فایتینگ" (Cage Fighting) یا "جنگ در قفس" نام برده می‌شود و یادآور به جان هم انداختن خروس‌جنگی‌‌هاست، به دست‌آویزی برای شرط‌بندی عده‌ای از اوباش تبدیل شده که بر روی هر یک از این کودکان شرط می‌بندند و سپس به شور و شادی در هنگام نبرد آنها می‌پردازند.



اخیرا روزنامه دیلی‌میل در گزارشی از این واقعه تصریح کرد که پدران و مادرانی که به فرزندان خردسال خود اجازه شرکت در این برنامه "وحشیانه" را بدهند ممکن است تا شش ماه زندانی شوند.

انتشار ویدئویی در خصوص نبرد یک پسر ۹ ساله به نام "مک‌کینسون" و پسر ۸ ساله‌ای که پدرش اجازه افشای نام وی را نداد، نگرانی شدیدی را در جامعه انگلیس و همچنین مسئولین سلامت این کشور ایجاد کرده است.

بنابراین گزارش بر طبق قوانین انگلیس الزام کودکان به مشارکت در هرگونه خشونتی از ۱۲ تا ۲۶ هفته زندان را می‌تواند برای شخص اجبارکننده دربر داشته باشد.




این در حالی است که عاملین به این اقدام غیرانسانی می‌گویند که آنچه انجام داده‌اند غیرقانونی نبوده است!

"جرمی هانت"، وزیر فرهنگ بریتانیا به جان هم انداختن کودکان انگلیسی را امری "وحشیانه" خواند. وی گفت: "این کار بسیار وحشیانه به نظر می‌رسد و من می‌دانم که نگرانی‌هایی در خصوص کودکانی که به چنین ورزش‌هایی مبادرت می‌ورزند وجود دارد."



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
لعنت خدا بر انگلیس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها