کد خبر: ۲۱۱۱۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
دروازه بان تيم فوتبال استقلال از مربيان، بازيکنان و هواداران واقعي تيمش عذر خواهي کرد.

 

سيد مهدي رحمتي اظهار داشت: در همين ابتداي صحبت هايم بايد از همه مربيان، بازيکنان و هم تيمي هايم و همچنين هواداران واقعي استقلال عذر خواهي کنم و اعتراف مي کنم ديشب تلخ ترين شب زندگي ام بود.

به گزارش فارس، وي افزود: ديشب شب من نبود و متاسفانه هر چه از دقايق بازي مي گذشت خود را بيشتر مديون مردم و بازيکنان و طرفداران استقلال ديدم.مي دانم فوتبالدوستان ابراني از باخت مقابل تيم هاي ايراني ناراحت مي شوند که به همين دليل از طرفداران استقلال عذر مي خواهم.

دروازه بان تيم استقلال در خصوص اينکه بعد از بازي واکنش هم تيمي هايش چه بود تصريح کرد: بعد از اينکه بازي تمام شد قلعه نويي در رختکن گفت فوتبال همين است و اشکالي ندارد او مي گفت فداي سرت که اين اتفاق افتاد. بازيکنان نيز خيلي ناراحت بودند و حتي به من دلداري دادند که اين موضوع ناراحتي من را دوچندان کرد. آنها هر چه تلاش کردند من زحماتشان را بر باد دادم و حالا هم از اين طريق از آنها عذر خواهي کرده و قول مي دهم تمام تلاشم را براي صعود استقلال به دور بعد بازي ها انجام بدهم.

رحمتي در پايان گفت: فوتبال همين است ولي من ياد گرفته ام که احساس مسئوليت داشته باشم. وقتي زحمت هم تيمي هايم را بر باد دادم بايد اين شهامت را داشته باشم که از همه عذر خواهي کنم و ترسي هم از اين موضوع ندارم. فقط اميدوارم خدا به من عزت بدهد تا رفتار پهلوانانه مربيان،بازيکنان و تمامي ارکان باشگاه استقلال را جبران کنم.

تيم فوتبال استقلال شب گذشته در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر متحمل شکست يک بر صفر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها