کد خبر: ۲۱۰۵۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد که هنوز مشکل يکي از اتومبيل‌هاي اهدايي اين باشگاه حل نشده است.
محسن بنگر در مورد شرايط بازيکنان پرسپوليس در اردوي ساري گفت: خوشبختانه وضعيتمان خوب است و امکانات خوبي هم در اختيارمان قرار گرفته است. در اين چند روز تمرينات خوب و بانشاطي را برگزار کرديم و کم کم به آمادگي مطلوب مي‌رسيم.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص استقبال هواداران پرسپوليس از اين تيم در ساري اظهار داشت: شمال هميشه اينطور است. چون اکثر شمالي‌ها پرسپوليسي هستند هر زماني که پرسپوليس به شمال مي‌آيد استقبال خوبي از تيم صورت مي‌گيرد. اگر هم مي‌بينيد تماشاگران در تمرين بازيکنان مازندراني را تشويق مي‌کنند به خاطر اين است که به شهري که مي‌رويم بازيکنان بومي آن شهر بيشتر از سايرين تشويق مي‌شوند.

مدافع پرسپوليس درباره لغو اردوي ارمنستان اين تيم هم تصريح کرد: چه در تهران و چه در ارمنستان ما تمرينات خودمان را انجام مي‌دهيم و برايمان فرقي نمي‌کند که کجا بازي دوستانه برگزار کنيم، مهم آمادگي بازيکنان است نه محل آمادگي.

بنگر در واکنش به خبر حل مشکل اتومبيل او و 2 بازيکن ديگر پرسپوليس توسط علي پروين تاکيد کرد: آقاي پروين زحمت کشيدند و اين مشکل را حل کردند اما واقعيت اين است که مشکل يکي ديگر از ماشين‌ها حل نشده است. آن شرکتي که به خاطر پول اتومبيل‌هايش شکايت کرده و حتي حکم توقيف ماشين‌ها را هم گرفته بود همچنان بر شکايت اصرار دارد. اميدوارم مسئولان باشگاه اين مشکل را هم حل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها