کد خبر: ۲۱۰۵۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
هافبک استقلال با بيان اين که بازيکنان تيمش مي‌خواهند با شکست الريان جبران بازي با الشباب را بکنند مي‌گويد تيم قطري در دفاع دچار ضعف است.
احمد جمشيديان درباره‌ي آخرين وضعيتش پيش از ديدار برابر الريان گفت: خدا را شکر وضعيت خوبي دارم اما چون تازه به تيم اضافه شده‌ام توقع اين که سريع به بازي برسم يا به تيم کمک کنم را ندارم. اميدوارم آرام آرام در موفقيت‌هاي استقلال سهمي داشته باشم.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره‌ي شناختش از الرياني‌ها اظهار کرد :‌آنها تيم خوبي هستند. به خوبي آناليزشان کرده‌ايم و مي‌دانيم که از 3-4 بازيکن خارجي خوبي برخوردارند. با اين حال در دفاع کمي مشکل دارم. اگر بتوانيم هافبک نفوذي آنها را مهار کنيم مي‌توانيم با فشار روي دفاع‌هايشان به گل برسيم. آنها در دفاع آسيب‌پذير هستند.

هافبک استقلال افزود: شرايط ما خوب است. مي‌خواهيم در بازي با الريان ابتدا گل نخوريم و با استفاده از ضعف دفاعي‌شان به گل برسيم. پيروزي برابر الريان در قطر اصلا دور از دسترس نيست.

جمشيديان در پاسخ به سوالي درباره‌ي تغيير در پرواز تيمش به قطر گفت: در تهران به دليل مشکلات رواديد يکي، دو پرسنل پرواز يک ساعتي معطل شديم و در قطر هم متاسفانه در گيت مسافران معمولي ما را پياده کردند. اين در حالي است که در بازي‌هايي دراين سطح معمولا گيتي جداگانه براي تيم ملي در نظر مي‌گيرند تا زياد معطل نشوند. اين نوعي احترام به حريف است و البته احترام به خود ميزبان. به هر حال الرياني‌ها يا قدرت اين را نداشتند که يک گيت جديد براي ما تهيه کنند يا اين که نمي‌خواستند اين کار را بکنند. به هر حال پرواز دو ساعته ما چيزي حدود 5 الي 6 ساعت به طول انجاميد.

جمشيديان در پايان با تمجيد از روحيه بازيکنان استقلال اضافه کرد: همه ما در صدد اين هستيم تا الريان را شکست دهيم. اين خواست در بازيکنان ما وجود دارد تا انشاءالله مي‌رويم تا شکست جلوي الشباب را جبران کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها