کد خبر: ۲۱۰۲۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا پس از شکست برابر وايادوليد مي‌گويد براي جبران اين شکست بايد هر طور شده رئال مادريد را در ال‌کلاسيکو شکست دهند.

بارسلونا در هفته‌ بيست و هفتم ليگا در خانه وايادوليد با يک گل شکست خورد تا فرصت رسيدن به صدر جدول را از دست دهد.

خراردو مارتينو، سرمربي بارسلونا پس از دومين شکست متوالي تيمش در بازي‌هاي خارج از خانه گفت: نقطه ضعف ما در بازي برابر وايادوليد اين بود که بازيکنان هيچ طرز تفکري نداشتند و با اين شرايط پا به اين مسابقه گذاشتند. به هيچ وجه نتوانستيم بازي کاملي از خودمان نشان دهيم و همين باعث شد تا پذيراي اين شکست شويم. امشب آن بارسلوناي هميشگي نبوديم. بازيکنان حمايت خوبي از همديگر نکردند و نتوانستيم از فضاهاي به وجود آمده و خط دفاع حريف استفاده کنيم.

سرمربي بارسلونا در ادامه گفت: از زماني که هدايت اين تيم را بر عهده گرفتم هيچ وقت حريفي را دست کم نگرفتم. چه آن حريف تيم صدرنشين باشد و يا تيم در حال سقوط. اکنون اين بازي تمام شده است و ما بايد به فکر مرتفع کردن مشکلاتمان باشيم. مهاجمان ما برابر وايادوليد عملکرد هميشگي خودشان را ادامه ندادند. آنها انگار اطلاعي از حريف نداشتند. اکنون پانزده روز تا ال کلاسيکو زمان باقي مانده است و هر طور که شده بايد در مادريد به پيروزي برسيم تا بتوانيم شکست در اين ديدار را جبران کنيم. اگر در ال‌کلاسيکو بارسلوناي هميشگي باشيم کسب سه امتياز دور از دسترس نخواهد بود. البته بايد با فشردگي بازي‌ها کنار بياييم. ما در ليگ قهرمانان اروپا يک بازي حساس با منچسترسيتي خواهيم داشت و پس از آن بايد در خانه از اوساسونا پذيرايي کنيم که اين دو بازي براي ما اهميت زيادي دارد. آنچه مشخص است اين است که تيم ما برابر وايادوليد نمايش خوبي نشان نداد و براي جبران اختلاف با صدر جدول بايد رئال مادريد را در ال کلاسيکو شکست دهيم.

سرمربي بارسلونا درباره دومين شکست پي در پي تيمش در بازي‌هاي خارج از خانه گفت: اين شکست نشان دهنده تغيير وضعيت در ليگ اسپانيا است. همه تيم‌ها به پيروزي و کسب امتياز نياز دارند و اگر نتوانيد به خوبي براي يک مسابقه آماده شويد و يا مرتکب کوچک‌ترين اشتباهي شويد، امتياز از دست خواهيد داد.

بارسلونا در هفته‌ آينده در ورزشگاه نوکمپ پذيراي اوساسونا خواهد بود. اين تيم در حال حاضر با 63 امتياز در رده سوم جدول ليگ اسپانيا قرار گرفته است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها