کد خبر: ۲۱۰۰۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش بارسلونا ادعا کرد تيمش در فصل جاري از تيمي که در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر باواريايي‌‌ها تحقير شد، قوي‌تر است.
ژاوي هرناندس تاکيد کرد تفاوت تيمش و بايرن مونيخ در فصل جاري کمتر از تفاوت آشکاري است که 2 تيم در فصل گذشته رقابت‌هاي اروپايي داشتند.

هافبک اسپانيايي بارسلونا اظهار داشت: شکي نيست که در آن بازي ما بهترين عملکردمان را ارائه نکرديم. آن بازي در مقطعي از فصل برگزار شد که ما بسيار خسته بوديم. تفاوت بزرگي که تيم ما در آن بازي با بايرن مونيخ داشت اين بود که بايرن مونيخ از نظر جسماني شرايطي به مراتب بهتر از ما داشت.

وي افزود: تفاوت ميان تيم‌ها زياد نيست اما تفاوت بزرگي که 2 تيم در آن بازي داشتند، از نظر آمادگي فيزيکي بود. امسال اما فکر نمي‌کنم که تفاوت 2 تيم آنقدر زياد باشد، با اين وجود مشکل اينجاست که وقتي ما با تيمي مانند بايرن مونيخ روبرو مي‌شويم، از نظر فيزيکي و قدرت بدني کم مي‌آوريم و من دليل آن را نمي‌دانم.

ژاوي در خصوص ادعاي اخير ژوزه مورينيو که اظهار داشت بارسلوناي فعلي بدترين تيم در تاريخ باشگاه بارسلوناست،‌ عنوان کرد: مورينيو شيوه بازي خودش را دارد که مشابه شيوه بارسلونا نيست. تيم او به شيوه‌اي دفاعي بازي مي‌کند و من برايش احترام قائل هستم. بايد انتظار داشت که او از فوتبال ما خوشش نيايد. او هرگز شيوه بازي بارسلونا را دوست نداشته، نه الان نه حتي 5 سال پيش.

ژاوي درباره آينده خود پس از پايان دوران بازيگري‌اش هم تصريح کرد: دوست دارم مربي بارسلونا شوم. مي‌خواهم تا ابد در دنياي فوتبال و هميشه در کنار بارسلونا بمانم. قلب و روح من در بارسلونا است اما در حال حاضر فقط مي‌خواهم فوتبال بازي کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها