کد خبر: ۲۱۰۰۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات ليگ گفت: بايد قرارداها را شفاف کنيم که تاکنون چنين امري صورت نگرفته است.
غلامرضا بهروان در خصوص جلسه کفاشيان با وزير ورزش و جوانان و تاکيد گودرزي مبني بر برقراري سقف قرارداد و مشخص کردن تراز مالي باشگاه‌ها اظهار داشت: در جريان اين جلسه نيستم و از دوستان رسانه‌اي اين موضوع را شنيدم قرار است با آقاي تاج در اين باره صحبت کنم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا بازگشت سقف قرارداد عملي خواهد بود يا خير تاکيد کرد: نمي دانم چه بگويم. من در جريان اين مسئله نيستم و فقط نظر کارشناسي خود را مي دهم. به نظرم بايد تمام قوانين حالت پيشرو داشته باشد. مشکلات باشگاه‌هايي که پول ندارند با سقف قرارداد هم حل نخواهد شد. از ابتداي ليگ سال گذشته تاکيد داشتيم که باشگاه‌ها بودجه خود را به ما بدهند.

رئيس کميته مسابقات يادآور شد: در فوتبال حرفه‌اي به اين شکل است که با توجه به درصدي از بودجه باشگاه‌ها مي‌توانند بازيکن جذب کنند. شما ببينيد باشگاه‌هايي چون رئال مادريد و بارسلونا مي‌توانند بازيکناني چون رونالدو و مسي جذب کنند اما باشگاهي چون اوساسونا که يک بيستم آن دو باشگاه هم بودجه ندارد به سمت جذب چنين بازيکناني نمي‌رود.

بهروان خاطرنشان کرد: چيزي که از همه مهم‌تر است اين است که بايد قراردادها را شفاف کنيم که تاکنون اينگونه نبوده است. 2 هفته پيش وکيل حقيقي برگه‌اي را آورده که امضاي 2 نفر در آن است و هيچ گاه به ما آن برگه را ارائه نکرده بود. در آن برگه آورده شده بود که ماندن بازيکن منوط به ماندن فلان شخصيت تيم است. اين فرهنگ بايد درست شود و منابع مالي تيم مشخص باشد. اگر اينگونه باشد سقف قرارداد هم رعايت مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها