کد خبر: ۲۰۹۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه و مراجه 598، حضرت آیت‌الله جوادی آملی صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از آیت‌الله انصاری شیرازی عیادت کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از استادان برجسته حوزه علمیه قم، صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از آیت‌الله یحیی انصاری شیرازی از علمای اخلاق حوزه علمیه عیادت کرد.

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله جوادی آملی در گفت‌وگویی کوتاه با آیت‌الله انصاری شیرازی در بیمارستان برای وی دعا کرد تا هر چه زودتر شفای کامل یابد.

همچنین پزشک معالج آیت‌الله انصاری شیرازی در حاشیه این دیدار گزارشی از وضعیت جسمانی وی ارائه کرد و با توجه به گذشت سه روز از دوره درمانی این عالم برجسته حوزوی گفت: خوشبختانه وضعیت جسمانی ایشان رو به بهبودی است و امیدواریم تا روزهای آینده از بیمارستان مرخص شوند.

وی یادآور شد: در طول زمان بستری شدن آیت الله انصاری شیرازی پزشکان متخصص با حضور به موقع در درمان ایشان تلاش فراوانی انجام داده اند و خوشبختانه آزمایش های انجام شده نشان از بهبودی وضع ایشان را می دهد.

لازم به ذکر است، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید نیز روز گذشته با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از آیت‌الله انصاری شیرازی عیادت کرد.

همچنین در چند روز گذشته نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری، مدیر حوزه‌های علمیه، دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی از آیت‌الله انصاری شیرازی عیادت کردند و وی را مورد تفقد قرار دادند.

شایان ذکر است، آیت‌الله انصاری شیرازی از شامگاه سه‌شنبه به دلیل تشدید بیماری ریوی در بیمارستان شهید بهشتی بستری شده است که براساس اعلام پزشکان، وی تا روزهای آینده مرخص خواهند شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها