کد خبر: ۲۰۹۳۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: «از لیست منتشر شده تیم ملی به نظر می رسد به بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیشتر بها داده می شود.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از برنا، امیرحسین فشنگچی در خصوص شرایطش در ملوان و دعوت نشدنش به تیم ملی صحبت کرده است.

 

* از شرایطی که امسال در ملوان داشتی راضی هستی؟

- خوشبختانه این فصل شرایطم خیلی خوب بود. خوشحالم که توانستم خودم را ثابت کنم و بازیهای خوبی برای ملوان انجام دهم.

 

* حتما انتظار دعوت شدن به تیم ملی را هم داشتی؟

- بله من تمام هم و غمم را گذاشته بودم روی اینکه به تیم ملی دعوت شوم. فکر می کنم یک شانس دیگر دارم و هنوز این فرصت وجود دارد که خودم را به کی روش نشان دهم. 3 بازی دیگر باقی مانده و شاید اتفاقاتی بیفتد که من هم بتوانم تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم. این آرزوی من است و امیدوارم تحقق پیدا کند.

 

* شاید اگر در پرسپولیس یا استقلال بودی حتما به تیم ملی دعوت می شدی؟

- از لیستی که منتشر شده اینطور به نظر می رسد که به بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیشتر بها داده می شود. البته من از شرایطم راضی هستم و در ملوان هم توانستم خودم را نشان دهم. من اطمینان دارم کی روش 3 هفته پایانی لیگ را هم می بیند و بازی ها را زیر نظر دارد.

 

* بازیکنانی مثل تو و کریم انصاری فرد بعد از جدایی از پرسپولیس دوباره به سطح اول فوتبال برگشتید. مگر پرسپولیس پارسال چه شرایطی داشت؟

- نمی توانم درباره کریم انصاری فرد صحبت کنم چون در جریان شرایط او نیستم اما درباره خودم باید بگویم که کلا پرسپولیس در نیم فصل اول پارسال شرایط بسیار بدی داشت و همین موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیر داشت. خودم هم در پرسپولیس فصل گذشته مدافع چپ بودم و شاید هم خوب بازی می کردم اما به چشم نمی آمدم. شعاع عملکردی ام بد بود و شرایط خوبی نداشتم اما در ملوان جلوتر بازی می کنم و حضور در کارهای تهاجمی باعث می شود بیشتر به چشم بیایم.

 

* برای بازگشت به پرسپولیس تصمیمی گرفته ای؟

- شرایط پرسپولیس خوب است و امسال با جوانگرایی که در تیم شده اوضاع رو به راه است. نمی دانم به پرسپولیس برمی گردم یا نه چون فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

* ممکن است در ملوان بمانی؟

- هنوز تصمیمی نگرفته ام. در 3 بازی آخر هم با قدرت بازی می کنم و بعد برای فصل بعد هم تصمیمی نگرفته ام. البته قرار است جلسه ای با محجوب داشته باشم و شاید هم در ملوان بمانم چون در انزلی راحت هستم و مردم این شهر را دوست دارم.

 

* گفته می شود حضور گل محمدی روی نیمکت تیم ملی، شانس تو را برای ملی پوش شدن بالا می برد؟

- اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد اول فصل می رفتم نفت تهران. من ارتباط خانوادگی خوبی با گل محمدی دارم و این موضوع ربطی به فوتبال ندارد. ما روابط شخصی مان را وارد مسایل فوتبالی نمی کنیم. من از حضور یحیی روی نیمکت تیم ملی خوشحال می شوم چون به تجربیاتش اضافه می شود اما قرار نیست من با پارتی بازی به تیم ملی دعوت شوم!

 

* سعید شیرینی هم که کلی تو را سر صادر کردن رضایت نامه اذیت کرد از پرسپولیس رفت!

- با رفتن شیرینی چیزی از فوتبال مان کم نمی شود! او برای پرسپولیس زحمت کشید اما بیشتر از این از دستش برنمی آمد!

 

* در خصوص حرکت رحمتی در بازی با ملوان چه حرفی داری؟

- به نظر من برداشتی که از عکس او شده اصلا درست نیست. رحمتی به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی است و متاسفانه تا حدودی جوسازی شد. چون رحمتی هیچ مشکلی با هواداران ملوان در جریان بازی نداشت که بخواهد واکنشی نشان بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها