کد خبر: ۲۰۸۸۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

رئیس هیأت امنای مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: ظرفیت مرکز علمی کاربردی پرسپولیس به هزار دانشجو، 20 رشته و 168 استاد رسیده است و بعضی دوره‌ها و کلاس‌ها در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این روند ادامه خوهدا داشت و ما به دنبال برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر و بین‌المللی در خارج از ایران هستیم.

به گزارش بانك ورزش و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، جعفر کاشانی با اشاره به طرح‌های توسعه و پیشرفت مرکز علمی کاربردی پرسپولیس افزود: به امید خدا این مرکز با حمایت‌های باشگاه و مراجع ذیربط در مسیر تبدیل شدن به یک مرکز پویا، علمی و پژوهشی گام بر می‌دارد. در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد دانشجو و رشته‌ها، بعضی کلاس‌ها و دوره‌ها در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود که نشان از جدیت این مرکز در این مسیر دارد. البته قرار است زمین یا ساختمان بزرگتری در اختیار گرفته شود تا بتوانیم تمام دوره‌ها را به شکل متمرکز برگزار کنیم که این مساله قدرت مانور بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

او با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مرکز، ادامه داد: چنین مراکزی کمک می‌کند که جوان‌ها به سمت علم و دانش گرایش پیدا کنند و این باعث افزایش شعور و آگاهی حرفه‌ای و اجتماعی در محیط ورزشی می‌شود که حرکتی علمی و فرهنگی است و همه باید به اشاعه این حرکت کمک کنند.

کاشانی با رد این مطلب که حرکت مرکز علمی کابردی پرسپولیس کند شده است، خاطرنشان کرد: اصلا اینگونه نیست. در حال حاضر تعداد دانشجویان نزدیک به هزار نفر شده است که در پنج رشته کاردانی و 15 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل علم و دانش هستند. در سطح کارشناسی، دو رشته مهندسی و سه رشته مدیریتی داریم و 168 استاد با این مرکز همکاری می‌کنند. ما همچنین قصد داریم در همکاری با دانشگاه‌هایی از آلمان، ونزوئلا و آمریکا، دوره‌های آموزشی مشترکی را برگزار کنیم.

رئیس هیأت امنای مرکز علمی کاربردی پرسپولیس در پایان اظهار کرد: دانشگاه پرسپولیس در حال توسعه است و امیدوارم اگر عمری باشد ببینیم که این نهال به درختی تناور بدل شده و به بار نشسته است و بار و میوه این درخت هم، دانشجویانی هستند که بعد از فارغ‌التحصیل شدن می‌توانند به کمک ورزش و فوتبال بروند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها