کد خبر: ۲۰۸۷۷۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي درخصوص اينكه فراكسيون اعتدال چه هزينه هايي را ممكن است دربر داشته باشد گفت: اولا امكان به‌وجود آمدن فضاي تملق و چاپلوسي و نيز فضاي تفرقه در مجلس را فراهم مي‌كند.
به گزارش پایگاه 598، احمد آريايي نژاد، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: هر دولتي در جهت منافع نظام حركت مي‌كند نمايندگان مي‌توانند از آن حمايت كنند اما اگر خدايي ناكرده جايي لازم باشد در جهت منافع نظام، عملكرد دولت توسط مجلس نقد و بررسي شود تشكيل اين فراكسيون ممكن است به اين مهم آسيب بزند و در واقع يك خطر است. وي ادامه داد: ما بايد از تجربه مجلس ششم عبرت بگيريم و مراقب باشيم اين حركت‌ها به آن سمت و سو نروند و آقاياني كه با فرصتي كه مردم براي آنها به‌وجود آورده‌اند روي كار آمده‌اند مراقب باشند در جهت نيات شوم فتنه‌گران حركت نكنند و گرنه ملت برخورد شديدي با آنها خواهند داشت.
 
 آريايي نژاد اضافه كرد: قطعا فضاي نقد منصفانه، دولت را در جهت صحيح مي‌اندازد اما اگر گروهي را تشكيل دهيم كه به واسطه حمايت آنها از اين نقد بگريزيم و كارهاي خودمان را پيش ببريم اين مشكل به‌وجود مي‌آورد. نماينده مردم ملاير در مجلس عنوان كرد: افرادي كه در فكر تشكيل اين گروه هستند سابقه برخوردشان در مراحل مختلف نظام را ببينيم و ببينيم افراد سر دسته دنبال چه هستند آيا به دنبال اين هستند تا دولت را در جهت رسيدن به اهداف انقلاب پيش ببرند يا در جهت نيت‌هاي حزبي و گروهي خودشان؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها