کد خبر: ۲۰۸۵۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان تاکيد کرد که تمام تلاش ملي‌پوشان اين است تا با نتايج آبرومندانه از جام جهاني خارج شوند.

خسرو حيدري پيش از تمرين امروز (يک‌شنبه) تيم ملي فوتبال ايران در خصوص شکست استقلال مقابل الشباب عربستان گفت: فکر نمي‌کرديم اين بازي را واگذار کنيم. من در پايان بازي بسيار عصباني شدم وقتي برخي هواداران به بازيکنان ما گفتند بي‌غيرت، چون به بچه‌هاي ما نمي‌آيد که بي‌غيرت باشند و براي باخت به زمين بروند. ما سال گذشته قهرمان ايران شديم و به جمع 4 تيم برتر ليگ قهرمانان آسيا هم صعود کرديم که همه اينها براي استقلال و هوادارانش مقام است به خاطر همين نبايد بعد از يک باخت برخي از هواداران به ما توهين کنند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: تمام تلاش بازيکنان استقلال اين است که براي اين باشگاه افتخار کسب کنند. الان هم در 3 بازي پاياني ليگ و ليگ قهرمانان آسيا تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم.

مدافع ملي‌پوش استقلال تهران درباره آخرين وضعيت خود اظهار داشت: در بازي با الشباب شرايط خوبي براي بازي کردن نداشتم اما مي‌خواستم به استقلال کمک کنم. با اينکه به من توصيه شده بود نبايد در آن بازي به ميدان بروم اما اين کار را انجام دادم. تمام تلاش مربيان و بازيکنان استقلال اين است که با گرفتن نتيجه خوب براي اين تيم و هوادارانش در ليگ و آسيا افتخار کسب کنيم.

حيدري درباره 2 بازي ايران مقابل کويت و گينه عنوان کرد: بازي با کويت براي ما تشريفاتي است، چون به جام ملت‌هاي آسيا صعود کرده‌ايم اما گينه اولين بازي تدارکاتي امسال ماست که مي‌تواند بازي بدي هم نباشد. مهم نيست که مقابل کويت و گينه چه بازيکناني به ميدان بروند بلکه مهم اين است که همه بهترين عملکرد خود را به نمايش بگذارند. بالاخره کي‌روش مي‌خواهد براي جام جهاني بازيکن انتخاب کند، به همين خاطر بازيکنان انگيزه زيادي دارند.

وي در پاسخ به اين سؤال که «آيا ملي‌پوشان در جام جهاني شانس صعود از گروه خود را دارند و يا اينکه فقط براي آبروداري بازي مي‌کنند؟»، تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم براي صعود اميدي داشته باشيم اما مي‌توانيم با انجام بازي‌هاي خوب دوستانه از نام ايران دفاع کنيم. ما مي‌خواهيم از جام جهاني آبرومندانه بيرون بياييم و اين را مي‌دانيم که تمام تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت قدرتمند هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها