کد خبر: ۲۰۷۵۹۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
طبق هماهنگي‌هاي انجام شده در اردوي شمال 6 بازيکن اميد نيز در جمع پرسپوليسي‌ها حضور خواهند داشت.
جواد منافي مربي تيم فوتبال پرسپوليس به نمايندگي از علي دايي امروز به مازندران رفت و امکانات ورزشي محل تمرين پرسپوليسي‌ها در اين استان را مورد بررسي قرار داد.

به گزارش فارس، از همين رو منافي ابتدا از 4 هتل بازديد کرد که يکي از اين هتل‌ها متعلق به وزارت کشور بود اما از لحاظ گرمايشي دچار مشکلاتي بود. به همين دليل مورد رضايت مربي پرسپوليس قرار نگرفت. اما در نهايت پس از بررسي 4 هتل بالاخره منافي يک هتل را که در مسير ساري و قائمشهر را مورد تاييد قرار داد.

مربي پرسپوليس همچنين از چمن مصنوعي قائمشهر نيز ديداري داشت و با توجه به اينکه بازي با داماش در چمن مصنوعي عضدي رشت است اعلام کرد که اين زمين تمرين چمن مصنوعي نيز براي قرمزپوشان مناسب است اما موضوع اصلي بررسي زمين تمرين قرمزپوشان چمن طبيعي بود که به همين دليل منافي بازديدي از ورزشگاه 15 هزار نفري شهداي ساري داشت که اکثر مسابقات ليگ دو و سه مازندران در آنجا برگزار مي‌شود.

به پرسپوليسي ها اعلام شده از اين زمين بهتر براي تمرين قرمزپوشان با توجه به آب و هواي مازندران پيدا نمي شود که به احتمال فراوان اين زمين هم مورد تأييد است.

منافي ضمن تأييد خبرهاي فوق به فارس گفت: ما اميدواريم که بتوانيم با توجه به خواسته‌هاي دايي تمرينات خوب خودمان را در مازندران دنبال کنيم تا براي بازي حساس مقابل داماش آماده شويم. امکانات خوب است همکاري‌هاي لازم انجام شده و انشاءالله شاهد يک اردوي مناسب باشيم. البته باز هم بايد ورزشگاه 15 هزار نفري شهداي ساري که تازه بهره‌برداري شده را مورد بررسي دقيق‌تر قرار دهيم تا خيال‌مان راحت‌تر باشد اما چمن مصنوعي که در قائمشهر از آن بازديد کرديم مانند زمين عضدي است و مشکل خاصي ندارد.

بنا بر اعلام کادرفني پرسپوليس در اردوي شمال 6 بازيکن از تيم اميد نيز حضور خواهند داشت تا با تمرين کردن در کنار بازيکنان با تجربه براي آينده آماده تر شوند.

تمرينات تيم پرسپوليس پس از 4 روز استراحت از فردا ساعت 11:30 در تهران پيگيري مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها