کد خبر: ۲۰۷۴۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
اعلام نشدن زمان به پايان رسيدن بسته‌هاي فعال شده اينترنت در اپراتور دوم موضوعي است كه در موارد متعدد اعتراض كاربران را به دنبال داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، اگر شما هم از مشتركان ايرانسل باشيد احتمالاً در هنگام فعال‌سازي بسته‌هاي اينترنت با مشكل اعلام نشدن زمان پايان بسته‌هاي فعال شده مواجه شده‌ايد. با توجه به تعرفه‌هايي كه براي استفاده از اينترنت در حالت عادي وجود دارد، اپراتورهاي تلفن همراه طرح‌هاي تشويقي مختلفي در اين زمينه در نظر گرفته‌اند و در اين طرح‌ها استفاده از اينترنت آنها تخفيفي قابل توجه دارد. به همين دليل بسياري از كاربراني كه استفاده نسبتاً زيادي از اينترنت تلفن همراه دارند اقدام به فعال‌سازي بسته‌هاي مختلف كرده و طرح‌هايي را كه براي استفاده روزانه، هفتگي يا ماهانه تعريف شده فعال مي‌كنند.

در اين موارد اگر طرح فعال شده حالت روزانه داشته باشد اين احتمال وجود دارد كه كاربر اين موضوع را به خاطر داشته باشد كه پس از گذشت 24 ساعت تعرفه‌هاي استفاده از اينترنتش به حالت معمول باز‌مي‌گردد. اما بسياري افراد كه طرح‌هاي هفتگي يا ماهانه را فعال كرده‌اند در موارد متعدد استفاده خود از اينترنت را به روال قبلي ادامه مي‌دهند و استدلالشان اين است كه قاعدتاً اپراتور پيش از به پايان رسيدن زمان استفاده از بسته‌هاي تخفيفي اين موضوع را به آنها اطلاع‌رساني خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها