کد خبر: ۲۰۷۳۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
شياطين سرخ براي اينکه هافبک ملي‌پوش بايرن مونيخ را براي آمدن به اولدترافورد راضي کنند پيشنهادي وسوسه‌انگيز به او خواهند داد.
پس از اينکه منچستريونايتد موفق شد با قراردادي 5 ساله و در ازاي دستمزد ساليانه 18 ميليون يورو وين روني، مهاجم 27 ساله‌اش را حفظ کند، مسئولان اين باشگاه جذب توني کروز، هافبک بايرن مونيخ و تيم ملي آلمان را هم در دستور کار دارند.

به نقل از تسنيم، روزنامه «ديلي ميرر» انگليس نوشت منچستريونايتد به دنبال اين است تا با پيشنهاد دستمزد 250 هزار پوند در هفته (يک ميليون پوند در ماه) توني کروز را براي جدايي از بايرن مونيخ و ملحق شدن به جمع شاگردان ديويد مويس متقاعد سازد. اين رقم معادل 3 برابر دستمزد کنوني اين بازيکن آلماني در بايرن است.

بر اساس اين گزارش ديويد مويس در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني 2014 همچنين به دنبال به خدمت گرفتن بازيکناني همچون ايلکاي گوندوگان، هافبک بورسيا دورتموند و ملانگالا، مدافع اف‌سي پورتو است.

لوک شاو از ساوتهمپتون هم يکي ديگر از گزينه‌هايي است که شياطين سرخ علاقه دارند او را به خط دفاعي خود اضافه کنند. البته نام اين مدافع 18 ساله در فهرست بازيکنان موردعلاقه ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي هم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها