کد خبر: ۲۰۷۳۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال الشباب عربستان از تيم استقلال به عنوان تيمي باتجربه اما مسن ياد کرد.
عمار السويح در نشست خبري پيش از ديدار فرداي تيمش مقابل استقلال در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: خوشحالم که در ايران حضور داريم تا با يک تيم ايراني بازي کنيم. شرايط ما در ليگ عربستان با ليگ قهرمانان آسيا متفاوت است، چرا که بايد 4 بازي در 13 روز انجام دهيم که سختي‌هاي خودش را دارد.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: با اين حال به اين مسئله احترام مي‌گذاريم و آماده هستيم که مقابل استقلال بهترين را بازي را انجام دهيم و 3 امتياز ديدار فردا را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال الشباب عربستان در پاسخ به اين سوال که شکست 4 بر يک تيمش در آخرين ديدار خود در ليگ عربستان آيا تاثير منفي بر عملکرد شاگردانش در ديدار مقابل استقلال خواهد داشت يا خير، گفت: فکر نمي‌کنم اين شکست تاثير منفي در تيم ما داشته باشد و برعکس مي‌تواند نتيجه‌اي مثبت براي تيم ما به دنبال داشته باشد.

وي تاکيد کرد:‌ با توجه به شناختي که از تيمم دارم مي‌دانم چه بازيکنان بزرگي در اختيار دارم. در بازي که شکست خورديم همه شرايط بر ضد ما بود اما مطمئنم فردا بازيکنان به شرايط خوب گذشته بر مي‌گردند و اصلاً قبول ندارم که بخواهيم در 2 ديدار پشت سر هم شکست بخوريم.

السويح در مورد اينکه تيم الشباب 33 گل در ليگ عربستان دريافت کرده و اين در حالي است که تيم صدرنشين اين مسابقات 18 گل خورده است، تصريح کرد: شما درست مي‌گوييد. اين تعداد گل براي الشباب زياد است. يکسري اشتباهات فردي و يا بهتر بگويم بيشتر بدشناسي باعث دريافت اين تعداد گل‌ها شده است.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه در دوره قبلي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده بوديم و در ليگ عربستان نيز شانسي براي قهرماني نداشتيم انگيزه بازيکنان از بين رفته بود اما ما مقابل تيم‌هاي قوي خوب بازي مي‌کنيم. حريف فرداي تيم من قوي است و بازيکنان من مقابل اين تيم بازي خوبي به نمايش مي‌گذارند.

سرمربي تيم فوتبال الشباب عربستان در مورد اينکه آيا با همه بازيکنانش به ايران آمده است يا خير، اظهار داشت: من با همه بازيکنانم به ايران آمدم اما 2 بازيکن مصدوم داشتيم که مدت‌ها است نمي‌توانند براي الشباب بازي کنند. مي‌دانيم که استقلال تيم کاملي دارد و در هر ديداري که به ميدان رفته شرايطش با ديدار قبلي خود متفاوت بوده است.

السويح افزود: اينجا نمي‌توانم نقاط ضعف و قوت استقلال را بگويم اما يقين بدانيد اگر نقاط ضعف و قوت اين تيم را پيدا کنيم به بازيکنانم مي‌گويم. برخي بازيکنان استقلال با تجربه هستند اما سن زيادي دارند. سن زياد يک تيم ممکن است يا به ضرر آن تيم شود يا به سودش. فردا در بازي مقابل استقلال متوجه مي‌شويم که سن بالاي بازيکنان استقلال به سود آنها است يا به ضررشان.

وي در مورد حضور تماشاگران پرتعداد استقلال در ديدار فردا گفت:‌ تيم ما به بازي مقابل تماشاگران زياد عادت دارد و در ديدارهاي پرتماشاگر خوب بازي کرده اميدوارم اين عادت ما شکسته نشود و فردا در يک ديدار پرتماشاگر بازي خوبي را انجام دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها