کد خبر: ۲۰۷۳۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: پروين وقتي که برنامه‌ريزي دايي براي تعطيلات را ديد گفت اگر ايشان صلاح بداند من هم کوچک‌ترين حرفي درباره اردوها و برنامه‌ها ندارم.
بهروز منتقمي درباره برنامه‌هاي علي دايي اظهار داشت:‌ با توجه به اينکه علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خودش فردي دانشگاهي است برنامه‌اي اصولي، دانشگاهي و بسيار علمي را که به آن اعتقاد دارد براي تمرينات پرسپوليس و شادابي لازم در تيم و آشنايي با وضعيت آب و هواي شمال کشور طراحي کرده است،‌ چون ما بايد اولين بازي خود را بعد از تعطيلات با داماش برگزار کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: به همين خاطر است که دايي توانسته تا به امروز با ترکيبي از جوان‌ها و با تجربه‌ها تيمي کارساز و موفق باشد. با توجه به هماهنگ‌هاي انجام شده دايي برنامه‌هاي جديد خود را نيز به باشگاه طبق تشخيص‌هايش اعلام کرد.

منتقمي ادامه داد: با توجه به برنامه‌هاي دايي پرسپوليس 17 اسفند براي اردوي چند روزه راهي مازندران مي‌شود و در يک تورنمنت چهارجانبه با نام شهداي گرانقدر استان مازندران شرکت خواهد کرد. اين برنامه دايي هم در راستاي آماده‌سازي تيم پرسپوليس براي بازي با داماش و دو بازي آينده است و هم براي باشگاه جنبه معنوي دارد چون با نام شهيدان بزرگ ايران اسلامي است و اين نشان مي‌دهد دايي به احترام اين بزرگان برنامه‌ريزي خود را طوري طراحي کرده که همه چيز در آن از خلاقيت، بازي‌هاي تدارکاتي و معنويت وجود داشته باشد.

وي خاطرنشان کرد: پس از اين اردوي خوبي که دايي در نظر گرفته پرسپوليسي‌ها ساعت 17 بعد از ظهر 24 اسفند ماه به تهران برمي‌گردند و باز هم با تشخيص دايي و با توجه به دعوتنامه‌اي که براي باشگاه پرسپوليس ارسال شده قرمزپوشان به مصاف تيمي به نام شيراک از ارمنستان خواهند رفت که چهار بار قهرمان ليگ اين کشور شده و به نظرم اين بازي هم محکي جدي براي پرسپوليس است البته باز هم مي‌گويم باشگاه شيراک دعوتنامه رسمي براي ما ارسال کرد که علي دايي پس از بررسي آن موافقت کرد تا تيم پرسپوليس 26 اسفند راهي ارمنستان شود، روز 28 اسفند در ديداري به مصاف شيراک ارمنستان در ايروان برود و سپس 29 اسفند به تهران بازگردد تا خود را براي سه بازي آينده آماده کند.

منتقمي در مورد حرف و حديث‌هاي فراوان درباره برنامه‌هاي دايي و عدم اطلاع پروين نيز گفت: اين موضوع صحت ندارد، تمام برنامه‌هاي علي دايي به اطلاع پروين رسانده شده و پروين موافقت خود را از برنامه‌هاي دايي اعلام کرده، پروين گفت وقتي دايي صلاح مي‌داند که اين اردوها برگزار شود من حرفي ندارم و حمايت کامل خود را از ايشان اعلام مي‌کنيم تا پرسپوليس بتواند در سه بازي آينده با قدرت به ميدان برود.

وي افزود: ما هم کمک ‌هاي خودمان را به تيم انجام خواهيم داد اما نکته جالب اين است که اين سفر هزينه‌اي براي باشگاه ندارد، مطمئن باشيد از تمام برنامه‌هاي آقاي دايي، پروين مطلع است و از همه آنها در راستاي موفقيت در سه بازي آينده حمايت کرده است. اخباري که در اين زمينه مطرح مي‌شود چندان صحيح نيست و به نظرم بايد بيشتر درباره برخي از شايعات که به راه انداخته مي‌شود، دقت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها