کد خبر: ۲۰۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ژرمن‌ها از مصدوميت بازيکنان کليدي اين تيم ابراز نگراني کرد.

تيم ملي فوتبال آلمان در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل در گروه G با تيم‌هاي پرتغال، غنا و آمريکا مصاف خواهد کرد اما در حالي که بيش از 3 ماه تا شروع اين بازي‌ها وقت باقي مانده است، سرمربي ژرمن‌ها بابت تعداد زياد مصدومان تيمش کمي نگران است.

به نقل از تسنيم، يوآخيم لو، سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان پس از قرعه‌کشي مرحله انتخابي يورو 2016 گفت: ما 8 يا 9 بازيکن داريم که براي مدت نسبتاً طولاني است که بازي نمي‌کنند، ريتمي در بازي کردن‌شان وجود ندارد و بازگشت آنها هم خود جاي بحث دارد. اين موضوع باعث نگراني‌ام و در نهايت ايجاد سردرد در من مي‌شود.

نگراني اصلي يوآخيم لو به دليل مصدوميت بازيکناني همچون سامي خديرا، هافبک تدافعي ژرمن‌ها و باستين شواين‌اشتايگر، هافبک ملي‌پوش بايرن مونيخ است. خديرا، هافبک دفاعي رئال مادريد به دليل پارگي رباط صليبي زانوي‌اش از ماه نوامبر 2013 خانه‌نشين شده، اين در حالي است که شوايني پس از رفع مصدوميت قوزک پاي خود به تازگي به ميادين مسابقه بازگشته است.

ايلکاي گوندوگان، هافبک دورتموند و تيم ملي آلمان هم به دليل مصدوميت از ناحيه کمر و ابتلا به نوعي ويروس از ماه آگوست خانه‌نشين شده است. البته اخبار بد براي آلماني‌ها به اينجا ختم نمي‌شود، چون روز يک‌شنبه خبر رسيد اِسون بندر، هافبک زردپوشان وست‌فالن و تيم ملي آلمان هم به دليل مصدوميت از ناحيه لگن 10 هفته از حضور در مستطيل سبز به دور خواهد بود.

از طرفي ديگر ميروسلاو کلوزه و ماريو گومز، مهاجمان تيم ملي آلمان در فصل جاري با مصدوميت‌هايي دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند. متس هوملس، مدافع مياني دورتموند هم در تلاش است تا با پشت‌سر گذاشتن مصدوميت قوزک پايش به شرايط بازي برگردد. اين چهارمين مصدوميت وي از سپتامبر 2013 است.

هولگر باداِشتبور، مدافع چپ بايرن و تيم ملي آلمان هم به دليل پارگي رباط صليبي از تاريخ دسامبر 2012 بازي نکرده است و بندکيت هوودس، مدافع شالکه و ژرمن‌ها در 3 ماه گذشته 3 بار دچار مصدوميت شده است.

سرمربي آلمان تصريح کرد: در جام جهاني ما به بازيکناني نياز داريم که در بازي کردن‌شان ريتم منظم و خيلي خوبي وجود داشته باشد. اميدوارم برخي بازيکنان بتوانند در هفته‌هاي آينده گام‌هاي رو به جلويي بردارند.

لو در خصوص مسعوت اوزيل، هافبک تهاجمي تيم ملي آلمان که در ديدار آرسنال مقابل بايرن مونيخ در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا يک ضربه پنالتي را به هدر داد، گفت: مسعود در بازي آرسنال - بايرن مونيخ روز خوبي نداشت ولي به طور حتم از عهده انتقادات برمي‌آيد. او مبارزه با انتقادات را زماني‌که در رئال مادريد بود، فرا گرفته است. مسعوت بازيکني کليدي براي ما به شمار مي‌رود.

شاگردان لو در راه آماده‌سازي خود جهت حضوري قدرتمند در مرحله پاياني جام جهاني 2014، ماه آينده در بازي دوستانه‌اي در شهر اشتوتگارت به مصاف شيلي مي‌روند و در ماه مِي با لهستان روبه‌رو خواهند شد. آنها همچنين پيش از ترک آلمان به مقصد برزيل در تاريخ 7 ژوئن 2014 (17 خرداد 92) با تيم‌هاي کامرون و ارمنستان بازي خواهند کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها