کد خبر: ۲۰۶۸۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی تا برگزاری انتخابات به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال کناره گیری احمد دنیا مالی از ریاست فدراسیون قایقرانی و صدور حکم مشاور برای او از سوی وزیر ورزش و جوانان، بنا به گفته‌ی نصرالله سجادی قرار بود سرپرست جدید این فدراسیون به زودی معرفی و اقدامات لازم برای نام نویسی از کاندیداها انجام شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی حکم سرپرستی برای فدراسیون قایقرانی صادر خواهد شد؟ اظهار کرد: از آنجایی که ابلاغ ریاست برای دنیامالی صادر نشده بود و حکم گواری به عنوان سرپرست برقرار بود به همین دلیل حکم جدیدی برای کسی صادر نمی‌شود و گواری به عنوان سرپرست در راس این فدراسیون به کارش ادامه خواهد داد.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست در زمان سرپرستی گواری انجام خواهد شد اظهارکرد: بله به زودی زمان نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون‌های قایقرانی را اعلام می‌کنیم.

او همچنین در واکنش به این اظهار نظر که شما اعلام کرده بودید تا هفته‌ی گذشته شجاعی از ریاست فدراسیون تیر و کمان استعفا خواهد کرد، اما این اتفاق نیفتاده تاکید کرد: ما به شجاعی اعلام کردیم که باید از فدراسیون استعفا بدهد اما از خود ایشان سوال کنید که چرا کناره گیری نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها