کد خبر: ۲۰۶۸۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
فردا با الوند همدان در خانه حريف بازي داريم که بچه‌ها مصمم هستند اين بازي را ببرند تا شانس صعود ما بيشتر شود.

مديرعامل باشگاه‌صنعت نفت‌آبادان گفت: بدشانسي و اشتباهات داوري باعث شد در بازي‌هاي اخير نتوانيم نتايج مطلوبي کسب کنيم.

ناصر گودرزي در گفت‌وگو با ايلنا اظهار داشت: در 2 بازي اخير مد نظرمان را نتوانستيم کسب کنيم که هم بدشانسي آورديم. و هم اشتباهات داوري باعث شد نتوانيم نتيجه بگيريم. مقابل گيتي‌پسند پنالتي واضح ما را نگرفتند و به بازيکن ما اخطار دادند و در دقيقه 30 همان بازيکن را اخراج کردند. ما با مسئولين فدراسيون فوتبال و کميته داوران صحبت کرده‌ايم و خواستيم تا نظارت بيشتري روي کار داوران باشد تا تيم‌ها در هفته‌هاي پاياني بيشتر از اين ضرر نکنند.

وي افزود: در حال حاضر 6 امتيار با صدر جدول فاصله داريم اما به صعود به ليگ برتر کاملاً اميدوار هستيم چون با پديده مشهد در آبادان بازي داريم و در هفته‌هاي پاياني امتيازات جابجا مي‌شود. فردا هم با الوند همدان در خانه حريف بازي داريم که بچه‌ها مصمم هستند اين بازي را ببرند تا شانس صعود ما بيشتر شود.

گودرزي در پايان گفت: از شبکه ورزش به شدت گلايه داريم. متاسفانه شبکه ورزش سليقه‌اي عمل مي‌کند و از اول فصل هيچ ارتباطي با مسئولين و کادر فني صنعت نفت آبادان نداشته و صحنه‌هاي داوري ما را به راحتي سانسور مي‌کنند. نمي‌دانم شبکه ورزش چه سياستي دارد اما رسانه ملي وظيفه دارد همه را به يک چشم ببيند نمي دانم شبکه ورزش چه مشکلي با صنعت نفت دارد، اما نبايد حق يک شهر را ناديده بگيرند و ما حتماً به‌آقاي ضرغامي در اين رابطه نامه مي‌زنيم چون اين رفتار در شأن رسانه ملي نيست و اين رفتار شبکه ورزش شائبه‌اي را بين مردم‌آبادان به وجود آورده که دست‌هايي پشت پرده هست. ما حتما اين مسائل را به ضرغامي اطلاع مي‌دهيم تا حق مردم آبادان پايمال نشود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها