کد خبر: ۲۰۶۷۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر سرمربي تيم ملي با استعفاي دستيارش موافقت کند ما هم اين موضوع را خواهيم پذيرفت.
  علي کفاشيان در پايان همايش همبستگي ملي براي حمايت از تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 ، با اعلام اين خبر که کارلوس کي‌روش بازي تيم‌هاي فوتبال سپاهان و فولاد را که در قطر برگزار مي‌شود از نزديک تماشا خواهد کرد، در خصوص همايش برگزار شده، اظهار داشت: خوشبختانه حمايت خوبي از تيم ملي انجام شد که درخواست مردم و مسئولان بود اميدواريم با اين حمايت‌ها بتوانيم مشکلات فوتبال را حل کرده و با تجاري‌سازي فوتبالي قابل قبول به مردم ارائه دهيم.

وي در مورد اسپانسر جديد تيم ملي خاطرنشان کرد:‌ براي شروع حداقل 7ميليارد تومان قرارداد بسته‌ايم و ممکن است اين مبلغ افزايش پيدا کند. تا کنون 5ميليارد تومان به حساب فدراسيون واريز شده است تا سال آينده با اين اسپانسر قرارداد داريم تا بتوانيم به خواسته‌هاي اصلي خود برسيم و تجاري‌سازي کنيم.

کفاشيان با بيان اينکه همه بايد کمک کنند تا فوتبال قابل قبولي به مردم ارائه کنيم در خصوص جدايي سيموئز از تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد: اگر کي‌روش با جدايي وي موافقت کند ما هم مشکلي نخواهيم داشت و به کي‌روش پيشنهاد مي‌کنيم تا از گزينه‌هاي ايراني در کادر فني تيم ملي استفاده کند.

وي در خصوص انتخا2ب سرمربي تيم فوتبال اميد خاطرنشان کرد: چند گزينه داخلي و خارجي داريم که وينگادا هم يکي از اين گزينه‌ها است ما دنبال کارنامه افراد هستيم چون در شرايط حساسي قرار داريم و مي‌خواهيم با انتخاب يک گزينه مناسب حسرت 40ساله نرفتن به المپيک را از بين ببريم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه گفته مي‌شود تا سال 2018 قرارداد کي‌روش تمديد شده است،‌ عنوان کرد: کي‌روش تنها اعلام آمادگي کرده و ما هم تلاش مي‌کنيم شرايط را براي ادامه همکاري وي در ايران فراهم کنيم. در مورد جدايي سيموئز هم بايد بگويم که وي علت جدايي‌اش را مشکلات خانوادگي عنوان کرده است.

کفاشيان افزود: وقتي که پول گرفتيم به ما خوش گذشته است اميدوارم اين حمايت‌ها ادامه داشته باشد و در رده باشگاهي هم بتوانيم چنين کاري انجام بدهيم تا ديگر به بودجه دولتي نيازي نداشته باشند بايد فوتبال ما رشد کند قطعاً اگر بخواهيم دچار رکود نشويم بايد چنين کاري را انجام دهيم.

وي در مورد اينکه آيا سقفي براي اين حمايت در نظر گرفته شده است، گفت: سقف ندارد زيرا حاميان مختلفي در حمايت از تيم ملي حضور دارند و مربوط به يک برند نيست.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد بازي‌هاي دوستانه تيم ملي خاطرنشان کرد: بودجه اين موضوع پيش از اين تأمين شده بود، اين حاميان مربوط به تمامي تيم‌هاي ملي هستند و تلاش مي‌کنيم تا شرايط خوبي را فراهم کنيم.

کفاشيان در مورد اينکه آيا با تيم‌هاي بزرگ هم بازي دوستانه برگزار خواهيم کرد يا خير، تأکيد کرد:‌ کادر فني در اين مورد تصميم مي‌گيرد هنوز آنها اسامي تيم‌هاي بزرگي را براي بازي دوستانه به ما نداده‌اند به هر حال آنها شرايط فني را در نظر مي‌گيرند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آي ديدار دوستانه با آنگولا در اتريش برگزار خواهد شد، يادآور شد: مي‌خواهيم بازي را در ايران برگزار کنيم و اگر نشد در يکي از کشورهاي اروپايي برگزار خواهيم کرد.

در ادامه يکي از خبرنگاران سؤال مجهولي را از رئيس فدراسيون فوتبال پرسيد که کفاشيان متوجه اين موضوع نمي‌شد، سؤال اين خبرنگار اين بود که «به عنوان شوراي حامي تيم ملي چه کمکي خواهيد کرد؟!» کفاشيان منظور اين خبرنگار را متوجه نمي‌شد و او در پاسخ مي‌گفت که به ما گفته‌اند اين سؤال را بپرسيد.

رئيس فدراسيون فوتبال در واکنش به اين مسئله گفت: علي ضياء که در برنامه‌هاي صبح عليه ما زياد صحبت مي‌کند به او بگوييد که سؤالش را درست مطرح کند(باخنده) آن خبرنگار اصرار داشت که سؤالش درست است و مي‌خواهد در مورد اينکه چگونه تيم ملي را حمايت خواهد کرد بپرسد که کفاشيان در پاسخ گفت: من براي آنها دست مي‌زنم!

رئيس فدراسيون فوتبال، خاطرنشان کرد: زماني که 3.5ميليارد نفر در جهان اين مسابقات را دنبال مي‌کنند حضور ايران هم حرکت بزرگي خواهد بود که در اين راستا انجام مي‌شود و من از همه بچه‌ها متشکرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها