کد خبر: ۲۰۶۳۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد آرسنال تا پیش از ده نفره شدن عملکرد بهتری داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر آرسنال را در ورزشگاه امارات از پیش رو برداشت. این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم میزبان در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بود و چند فرصت خوب گلزنی از جمله یک پنالتی را از دست داد، اما پس از ده نفره شدن، باواریایی‌ها قدرت‌نمایی کرده و دو گل به ثمر رساندند.

پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: آرسنال پیش از ده نفره شدن، در ده، پانزده دقیقه ابتدایی بازی بسیار بسیار بهتر از ما بازی کرد. اشتباه اوزیل در از دست دادن پنالتی شرایط را دگرگون کرد و پس از اخراج شسنی کلا روند بازی تغییر کرد. روبن در شرایط تک به تک قرار داشت و شسنی آخرین بازیکن بود و به همین دلیل کارت قرمز دریافت کرد. این مهم‌ترین صحنه بازی بود که داور در آن به درستی تصمیم گرفت.

سرمربی سابق بارسلونا درباره وضعیت بازی پس از ده نفره شدن آرسنال گفت: وقتی تیم حریف با نه بازیکن درون محوطه جریمه خودش دفاع می‌کند، بازی کردن آسان نیست. ما صبر کردیم، صبر کردیم، صبر کردیم و در نهایت در آخرین دقایق بازی توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

گواردیولا که سابقه نشستن روی نیمکت ورزشگاه امارات را در کارنامه دارد، ادامه داد: من قبلا دوبار به عنوان سرمربی بارسلونا به اینجا آمدم و هر دو بار با وجود بازی بسیار عالی که تیمم انجام داد نتوانستیم به پیروزی برسیم. به همین دلیل می‌دانم بردن در ورزشگاه امارات سخت است و الان خیلی خیلی خوشحال هستم. البته قبول دارم که این بار با یک بازیکن بیشتر بازی کردیم و کار آسان‌تری داشتیم.

سرمربی بایرن مونیخ به یادآوری خاطره بازی سال گذشته دو تیم به بازیکنانش هشدار داد: سال گذشته بایرن مونیخ در دیدار رفت پیروز شد اما شرایط بازی برگشت در آلمان به گونه‌ای رقم خورد که پنج شش دقیقه‌ پایانی بازی برای بایرن در حال تبدیل شدن به کابوس بود. اگر در بازی برگشت به فکر حفظ نتیجه باشیم آرسنال ما را حذف خواهد کرد،‌ اما اگر برای برد وارد زمین شویم می‌توانیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها