کد خبر: ۲۰۶۱۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
فردا دوباره علی دایی و صمد مرفاوی باید روبروی هم بایستند؛ یکی با هدف جام است و دیگری برای ابقا شدن روی نیمکت صبا.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ديدار پاياني هفته بيست و هفتم ليگ برتر عصر فردا بين تيم‌هاي بحران زده پرسپوليس و صبا قم در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

 

جدا از اهميت خاص اين ديدار براي پرسپوليس و صبا قم نتيجه بازي براي تيم‌هاي مدعي قهرماني و کانديداي سقوط هم حائز اهميت است.

 

سرخ​پوشان پايتخت که در چند روز بحراني و پر حاشيه را سپري کرده‌اند براي زنده نگه داشتن اميدشان براي قهرماني نياز مبرم به سه امتياز بازي با صبا دارند و شاگردان صمد مرفاوي هم که مثل پرسپوليسي‌ها به خاطر بي‌پولي اعتصاب کرده بودند، براي آن‌که در زمره فانوس به دستان قرار نگيرند چشم به گرفتن حداقل امتياز اين بازي دارند.

 

پرسپوليس پس از تساوي با فجرسپاسي به زعم برخي اميدش براي قهرماني کمرنگ شد اما با تساوي فولاد و نفت تهران و باخت استقلال، علي دايي و شاگردانش از اميد به قهرماني سخن گفتند.

 

دايي در فرصت ده روزه بازي فجر تا صبا سعي کرد اوضاع متشنج تيمش را با وعده‌هاي بهبود اوضاع مالي حل کند اما در اين ميان بحث واگذاري سهام باشگاه به بخش خصوصي و اختلاف نظرهايي که بين سرمربي پرسپوليس و علي پروين سرپرست باشگاه پيش آمد دوباره جو را متشنج کرد.

 

با اين حال دايي و شاگردانش تصميم دارند در بازي با صبا تغيير تاکتيک دهند تا شايد از اين طريق بتوانند حريف سرسخت قمي را شکست دهند، حريفي که غلامرضا عنايتي مهاجم 11 گله را در اختيار دارد که خوب به پرسپوليس گل مي‌زند.

 

دايي در جريان ديدار دوستانه با پيکان پس از مدت‌ها با سيستم 2-4 -4 تيمش را به زمين فرستاد و دست از سيستم مورد علاقه‌اش 1-3 -2 -4 برداشت. دايي قرار است با اين سيستم به مصاف صباي قم برود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس: نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، محمد عباس زاده و فرزاد حاتمی.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها