کد خبر: ۲۰۵۹۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ونکوور وايت‌کپس اعلام کرد بازيکن ايراني تيمش به دليل مصدوميت ممکن است بازي‌هاي ابتداي فصل اين تيم در ليگ MLS را از دست بدهد.

 

رقابت‌هاي فصل جديد ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا (MLS) از تاريخ 8 مارس 2014 (17 اسفند 1392) آغاز خواهد شد و تيم فوتبال ونکوور وايت‌کپس کانادا که به تازگي استيون بيت‌آشور، مدافع راست تيم ملي کشورمان را به خدمت گرفته، در نخستين ديدار فصلش در همين روز ميزبان نيويورک رِد بولز خواهد بود.

به گزارش تسنيم، کارل رابينسون، سرمربي وايت‌کپس که تيمش در زمين ورزشي دانشگاه بريتيش کلمبيا کانادا تمرينات خود را دنبال مي‌‎کند پس از تمرينات روز گذشته (سه‌شنبه) اين تيم گفت: در حالي‌که در حدود 2 هفته و نيم تا شروع بازي‌هاي فصل جديد باقي مانده، شايد ما برخي بازيکنان خود را در ديدارهاي اول فصل در اختيار نداشته باشيم. به غير از کِني ميلر که به دليل عمل جراحي روي زانوي راستش به اين زودي به شرايط بازي نمي‌رسد برخي بازيکنان ديگرمان از جمله گرشون کوفي را به دليل مصدوميت همسترينگ و استيون بيت‌آشور را که مصدوميت جزيي دارد را در اختيار نخواهيم داشت.

وي افزود: من سعي مي‌کنم از بازيکناني استفاده کنم که از لحاظ جسماني کاملاً آماده باشند و اين ريسک را نمي‌کنم که در اولين بازي فصل بازيکناني را در ترکيب بگذارم که از لحاظ جسماني تنها 50 يا 60 درصد آماده هستند.

باشگاه اينتراخت برانشوايگ آلمان هم روز گذشته اعلام کرد دنيل داوري، دروازه‌بان ايراني شيرهاي زرد در جريان بازي اخير اين تيم مقابل هامبورگ در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا از ناحيه کتف مصدوم شده و حداقل يک هفته از ميادين به دور خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها