کد خبر: ۲۰۵۸۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي استقلال تنها حامي هافبک تیمش در این باشگاه برای تبرئه از اتهام تقصیر در درگیری بیمارستان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، در حالي که استقلال در اردوي کيش بود تا خود را براي رقابت‌هاي آسيايي آماده کند، محسن بزرگي معاون حقوقي باشگاه استقلال مدعي شد که پس از بازگشت تيم از کيش سياوش اکبرپور در کميته انضباطي باشگاه حضور مي‌يابد تا بابت درگيري در يکي از بيمارستان‌هاي تهران پاسخگوي ابهامات موجود باشد.

 

اما در حالي که امير قلعه نویی تلاش بسياري داشت تا جو تيم را به صورت آرام نگه دارد، موضوع احضار اکبرپور به کميته انضباطي باشگاه عاملي شد تا اين بازيکن کمي تا حدودي معترض شود و حالا پس از بازگشت تيم به تهران احضاريه کميته انضباطي باشگاه در دست ماجدي است تا اکبرپور پاسخگوي سئوالات محسن بزرگي و همکارانش باشد.

 

* قلعه نویی تنها مخالف

در اين خصوص گفته مي‌شود امير قلعه‌نویي‌ تنها مخالف حضور سياوش اکبرپور در کميته انضباطي باشگاه است. در حالي که اکثر اعضاي کادر فني و مسئولان باشگاه معتقدند، اين بازيکن اقدام ناشايستي انجام داده و براي تيم حاشيه درست کرده است، سرمربي آبي‌پوشان معتقد است که باشگاه استقلال مرجع رسيدگي به اين موضوع نيست و با توجه به اين که اتفاق رخ داده در ساعت 11 شب افتاده، دستگاه قضايي مي‌تواند پرونده را بررسي و اعلام نظر کند.

 

سرمربي آبي‌پوشان پس از بازگشت از اردوي کيش تلاش کرد تا در اين خصوص با فتح الله زاده صحبت کند و نظر مديرعامل را در خصوص اتفاق رخ داده جويا شود اما متوجه شد که فتح‌اله‌زاده‌ راهي سفر خارج از کشور شده است و به همين دليل نتوانست با او صحبت کند اما از طريق معاون باشگاه نظر خود را به مديرعامل منتقل کرده است.

 

* دستور فتح الله زاده براي رسيدگي

اما با وجود اين که مديرعامل آبي‌پوشان طي مصاحبه‌اي خود به اين موضوع اشاره داشت که باشگاه استقلال به موضوع اکبرپور که مسئله‌اي شخصي است ورود نمي‌کند، اما شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که به دستور او کميته حقوقي باشگاه استقلال در حال بررسي پرونده است و براي مهاجم تيم احضاريه فرستاده است.

 

در اين خصوص يکي از مسئولان باشگاه استقلال مي‌گويد: «اختلاف‌نظري در باشگاه به وجود آمده که البته پس از بازگشت فتح الله زاده از سفر برطرف خواهد شد. از يک طرف قلعه نویی اعتقاد دارد که در شرايط حساس ليگ نبايد به اين موضوع دامن زده شود زيرا باعث ايجاد حاشيه در تيم خواهد شد ولي فتح الله زاده معتقد است که نمي‌شود نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت بود زيرا بازيکن استقلال بايد الگو باشد و رفتار او بازتاب وسيعي خواهد داشت و بايد به موضوع رسيدگي شود تا ساير بازيکنان حواس خود را جمع کنند.»

 

* جريمه قطعي است

در حالي که ديروز يکي از روزنامه‌ها مدعي شده بود که ممکن است کميته انضباطي باشگاه استقلال پس از رسيدگي به موضوع اکبرپور را تبرئه کند، باخبر شديم بحث تبرئه در کار نيست و اکبرپور به خاطر درگيري که بازتاب وسيعي در رسانه‌ها داشت قطعا جريمه نقدي خواهد شد.

 

معاون باشگاه در اين خصوص مي‌گويد: «برهاني اعتراض کوچکي به تعويض کرد و در حالي که ثابت شد اقدامش عمدي نبوده است، جريمه شد و حالا اکبرپور هم از اين قائده مستثني نيست و قطعا رسيدگي لازم انجام خواهد شد.»

 

* قلعه نویی حرفش را به کرسي مي‌نشاند

اما با وجود نظرات معاونان باشگاه استقلال با خبر شديم قلعه نویی هم بي‌کار نمي‌نشيند و سعي دارد به هر شکل ممکن جلوي حضور اکبرپور در کميته انضباطي را بگيرد و گفته مي‌شود ديروز موفق شده با فتح الله زاده صحبت کند و به او بگويد که حاشيه براي تيم ايجاد مشکل مي‌کند. حال بايد ديد که سرمربي مي‌تواند حرفش را به کرسي بنشاند. با مسئولان باشگاه اصول را فداي آرامش تيم نمي‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها