کد خبر: ۲۰۵۶۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار با ملوان صبح امروز برگزار شد.

آخرين تمرين تيم استقلال قبل از ديدار با ملوان از ساعت 11 امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد. خسرو حيدري تنها غايب تمرين امروز آبي‌پوشان بود.

به گزارش فارس، اميرحسين صادقي به دليل کشيدگي عضله‌اش نتوانست با آبي‌پوشان تمرين کند و پس از حضور در کمپ استقلال با قلعه‌نويي صحبت کرد و سپس راهي کلينيک دکتر نوروزي شد. محمدمهدي نظري نيز همين شرايط را داشت و او هم به کلينيک رفت البته اين دو نفر استقلال را در سفر انزلي همراهي خواهند کرد.

*آرش برهاني با 30 دقيقه تاخير به محل تمرين رسيد. اين بازيکن قبل از شروع تمرين در تماس با کادر فني اعلام کرد که به دليل مشکل شخصي ديرتر به محل تمرين مي‌رسد.

*قبل از آغاز تمرين امروز سيدمهدي رحمتي دستانش را بانداژ کرد تا بتواند در کنار ديگر بازيکنان تمرين کند.

*امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي دقايقي با آنها به گفت‌وگو پرداخت. محور صحبت‌هاي سرمربي استقلال توصيه‌هاي فني به بازيکنان بود و وي باز هم به بازيکنان تاکيد کرد که ديدار فردا يکي از مهم‌ترين بازي‌هاي استقلال در فصل جاري است و او از تک تک بازيکنان خواست تا با جديت فراوان در تمرين امروز و بازي فردا حاضر شوند.

*ايمان مبعلي که نمي‌تواند آبي‌پوشان را در ديدار فردا همراهي کند به همراه تيموريان که براي ديدار مقابل ملوان سه کارته است امروز در کنار ديگر بازيکنان حضور داشتند.

*امروز تعداد انگشت‌شماري از طرفداران استقلال در تمرين حاضر بودند.

*در بخش اول تمرين بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کرده و سپس در گروه‌هاي مختلف بازي آقا وسط انجام دادند سپس بازيکنان چند دقيقه‌اي کار هوازي انجام داده و در پايان سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه را تمرين کردند.

*سرپرست تيم استقلال در حاشيه تمرين امروز در خصوص نحوه حضور بازيکنان در رشت و سفر به انزلي و همچنين بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با خبرنگاران صحبت کرد.

* در حالي که تمرين آبي پوشان رو به پايان بود يک هوادار معلول به همراه پدر خود به محل تمرين آمد و دسته گل زيبا به رحمتي هديه کرد.

*قرار است اعضاي تيم استقلال بعد از پايان تمرين راهي فرودگاه مهرآباد شوند و از آنجا با هواپيما به رشت رفته و سپس با اتوبوس خود را به انزلي برسانند. اعضاي تيم استقلال پس از حضور در شهر انزلي در هتل سپيدرود مستقر خواهند شد.

ديدار تيم‌هاي ملوان انزلي و استقلال از ساعت 15 فردا در ورزشگاه تختي شهر انزلي برگزار خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها