کد خبر: ۲۰۵۶۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي گفت: من هميشه روي تخته وايت‌برد مي‌نويسم که بايد ببريم و بمانيم؛ انسان‌ها زاييده تفکراتشان هستند و ذهن ما مي‌گويد که بايد پيروز شويم.

 

فجر توانست در اصفهان ذوب آهن را شکست دهد و کار بزرگي را انجام دهد. رهبر اين اتفاق کسي نبود جز محمود ياوري سرمربي تيم فجرسپاسي که پير و باتجربه فوتبال ايران است. با او تماس گرفتيم تا در مورد اتفاقات اين بازي با او صحبت کنيم. وي که مشغول بازي و صحبت با نوه‌هايش بود به خبرنگار گل مي‌گويد:« بازي با ذوب آهن بازي خوبي بود و ما همه قبل از بازي مي‌دانستيم بايد در اين بازي موفق شويم. براي اينکه سرنوشت ما به اين بازي بستگي داشت. البته بايد بگويم تيم ذوب آهن خيلي خوب کار کرد و از شرايط ميزباني هم برخوردار بود اما هوشياري و انسجام در خط مياني و دفاع با توجه به شناختي که از آنها داشتيم باعث شد ترفند آنها را خنثي کنيم.

وي درباره شکست ذوب آهن توسط تيم او که خودش اصفهاني است مي‌گويد:« من به اين مسئله فکر نمي‌کنم من به اين فکر مي‌کنم که يک بازي ليگ بود که به آينده بچه‌ها و مردم شيراز ربط داشت. بايد بگويم همانقدر که براي فجر خوشحالم براي فوتبال اصفهان ناراحتم چون واقعا حيف است که ذوب آهن در اين جايگاه قرار داشته باشد.»

ياوري در مورد ماندن فجر در ليگ مي‌گويد:« ما هميشه اميدواريم و مصمم هستيم که در ليگ بمانيم. من هميشه روي تخته وايت‌برد مي‌نويسم که بايد ببريم و بمانيم؛ انسان‌ها زاييده تفکراتشان هستند و ذهن ما مي‌گويد که بايد پيروز شويم. پتانسيل فجر از لحاظ مالي خوب نيست و شما هرچقدر که پول داري آش مي‌خوري اما بازيکنان ما با جان و دل بازي مي‌کنند و شق‌القمر کرده‌اند. ما در چند بازي از داوري ضربه خورديم و داوري خوب عمل نکرد. در بازي با پرسپوليس هم با تمام بضاعت و خرجي که کرده بود اگر کمک‌داور کمکشان نمي‌کرد و شانس نمي‌آورد بازي را باخته بود و ما برنده بوديم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها