کد خبر: ۲۰۵۶۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکن چه در دقیقه 2 تعویض شود چه در دقیقه 90، ناراحت می شود من هم از تعویضم ناراحت شدم، اما برای اینکه مشکلی پیش نیاید در جایگاهم نشستم.

روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی تیم‌های داماش گیلان و استقلال خوزستان گفت: بازی سختی در اهواز داشتیم چرا که هم آنها نیاز به برد داشتند و هم ما و هر کس سه امتیاز این دیدار را می‌گرفت خیالش از باقی ماندن در لیگ برتر راحت می‌شد. اما گرد و غبار خوزستان و باد شدیدی که می‌آمد کارمان را سخت کرده بود اما با این حال یک گل زدیم که مطابق بازی‌های گذشته در لحظات آخر گل خوردیم و این هم از بدشانسی‌های ما بود که سه امتیاز را از دست دادیم و شاید اگر این دیدار را می‌بردیم 80 درصد خیالمان از باقی ماندن در لیگ برتر راحت می‌شد و در بازی‌های بعد بی‌استرس بازی می‌کردیم.

بازیکن تیم فوتبال داماش در خصوص تعویضش در بازی با استقلال خوزستان که با ناراحتی وی همراه بود، افزود: وقتی تعویض شدم به رختکن رفتم دوش گرفتم و سپس دوباره روی نیمکت نشستم اما به هر حال بازیکن چه در دقیقه 2 تعویض شود چه در دقیقه 90، ناراحت می شود من هم از تعویضم ناراحت شدم و اما برای اینکه مشکلی پیش نیاید در جایگاهم نشستم.

سیف‌اللهی در مورد حضور نظرمحمدی به عنوان سرمربی در این تیم تصریح کرد: حضور نظرمحمدی برای ما یک شوک بود و هر مربی عقاید خاص خودش را دارد. ما با نظر محمدی از سه بازی سه امتیاز گرفتیم که من فکر می‌کنم می‌توانستیم حداقل 6 امتیاز به دست آوریم چرا که در دو بازی جلو بودیم اما بازی را مساوی کردیم با این همه ما قطعا در لیگ برتر باقی می‌مانیم.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی داماش گیلان گفت: بی‌پولی در داماش سه سال است که باب شده و کسی هم برای این تیم کاری نمی‌کند و داماش برای کسی مهم نیست و فقط آقای عابدینی تک و تنها همه کار می‌کند. ما هم به عشق هواداران بازی می‌کنیم تا تیم سقوط نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها