کد خبر: ۲۰۵۲۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
نماينده مردم تهران در مجلس گفت: دولت دوم خرداد يا دولت اصلاح‌طلبان ديگر در ميان مردم شانسي ندارند و به نظرم اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات مجلس خيلي عجله مي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جوان‌آنلاين: انتخابات مجلس دهم قريب به دو سال آينده برگزار خواهد شد و اين در حالي است كه برخي خبرها از تشكيل كميته اصلاح‌طلبان براي فعاليت‌هاي انتخاباتي حكايت دارد. محمد اسماعيل كوثري در اين خصوص به گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» پرداخت.

 
محمد اسماعيل كوثري، نماينده مردم تهران در مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به فعاليت‌هاي اصلاح‌طلبان براي انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات مجلس آينده اقداماتي را آغاز كرده‌اند، اما آنها بايد بدانند در حال حاضر مردم بيشتر به قول‌ها و وعده‌هاي آقاي رئيس جمهور فكر مي‌كنند تا انتخابات مجلس.

كوثري ادامه داد: دولت دوم خرداد يا دولت اصلاح‌طلبان ديگر در ميان مردم شانسي ندارند و به نظرم اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات مجلس خيلي عجله مي‌كنند. آنها مي‌خواهند در اين مقطع زماني كه مردم به دولت توجه دارند و به دنبال حل مشكلات از سوي دولت هستند، ذهن مردم را به شكلي منحرف كنند تا در واقع از اين موقعيت در اين مقطع زماني سواستفاده كنند.


عضو كميسيون امنيت ملي در مجلس افزود: مردم در صحنه‌هاي مختلف بسيار آگاهانه و هوشيار عمل كرده‌اند و اصلاح‌طلبان بايد بدانند مردم در اين صحنه هم با آگاهي عمل خواهند كرد.


وي تاكيد كرد: در كنار اصلاح‌طلبان، افراد ديگر در دولت نمايندگان را مشخص كرد‌ه‌ و من فكر مي‌كنم اين مسئله براي دولت خيلي زود است چون هنوز دو سال در پيش داريم و مردم خواهان بهبود وضعيت اقتصاد از سوي دولت هستند و اين مسائل را دنبال مي‌كنند تا موضوع انتخابات مجلس شوراي اسلامي.


كوثري تصريح كرد: به نظر مي‌رسد اصلاح‌طلبان براي انتخابات مجلس در دو سال آينده برنامه‌ريزي مي‌كنند و در همين راستا وارد استان‌ها شده‌اند اما بايد اين را در نظر بگيرند كه مردم هنوز به دنبال حل مشكلات اقتصادي هستند و به آنها هم جوابي نخواهند داد. مردم منتظر هستند نتيجه عملكرد دولت و راهكار آن براي حل مشكلات اقتصادي را ببينند تا براي انتخابات مجلس دهم دقيق و آگاهانه برخورد كنند.


وي همچنين در خصوص تشكيل فراكسيون اصلاح‌طلب در مجلس گفت: اصلاح طلبان در مجلس تعداد قابل توجهي نيستند تا فراكسيوني تشكيل دهند. آنها تا اين اندازه به بن‌بست رسيده‌اند كه مردم و حتي نمايندگان هم آنها را قبول ندارند. آنها مي‌خواهند فراكسيون اعتدال را به نام اصلاح طلبان تمام مي‌كنند چرا كه اصلا تعداد قابل توجهي نيستند و شايد بيشتر از 15 نفر نباشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها