کد خبر: ۲۰۵۲۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مربي پيشين تيم فوتبال نفت تهران گفت: براي کميته انضباطي احترام قائلم اما حق اعتراض دارم و به راي صادر شده اعتراض خواهم کرد.
ناصر فريادشيران درباره جريمه 10 ميليون ريالي‌اش از سوي کميته انضباطي به علت مصاحبه عليه مديرعامل پاس همدان اظهار داشت: با توجه به اينکه در چند رسانه کشور در خصوص بازگشت تيم پاس همدان به تهران صحبت شده بود، نظر من را هم در اين زمينه پرسيدند که گفتم اميدوارم پاس به تهران بازگردد و بهتر است همداني‌ها همان تيم الوند همدان را اداره کنند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: پس از صحبت‌هاي من از سوي مديرعامل پاس همدان بيانيه‌هايي صادر شد و سرپرست اين تيم از شکايت باشگاه پاس عليه من خبر داد.

فريادشيران عنوان کرد: آقايان بدانند، آقاي مناجاتي در مصاحبه‌اي گفته بود که کدام شير پاک خورده‌اي پاس را به همدان منتقل کرد که من پاسخ دادم تدارکات تيم پاس که اکنون مديرعامل اين تيم شده، باعث و باني اين انتقال شد. در اين ميان کميته انضباطي مرا جريمه کرد و به افرادي چون رمضاني مديرعامل پاس که 6 ماه توسط کميته اخلاق و رسيدگي به تخلفات فوتبال محروم شده بود کاري نداشت.

مربي پيشين تيم نفت تصريح کرد: براي کميته انضباطي احترام قائلم اما حق اعتراض دارم و به اين راي اعتراض خواهم کرد. آنها (کميته انضباطي) دو بار با من تماس گرفتند که پاسخ دادم سرما خوردم ولي مي‌آيم. من که نگفتم به کميته انضباطي نمي‌آيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها