کد خبر: ۲۰۵۱۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
در مورد آقای رویانیان و شیرینی هم حرفی ندارم. مردم همیشه می‌توانند همه چیز را تشخیص دهند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فصلی که گذشت برای جواد کاظمیان فصل پرفراز و نشیبی بود. او که در مقطعی از فصل موقعیت خودش را در تیم از دست داده بود اما با تلاش  جایگاه خودش را به دست آورد و در ادامه بازی‌های درخشانی برای تیمش انجام داد تا جایی که منجر به کسب جام شد و در بازی فینال با انجام بازی خوب و درخشان یکی از ارکان موفقیت تیمش است. مصاحبه با جواد کاظمیان را بخوانید.


 
فصلی که گذشت؟
 
برای من فصل بخصوصی بود و تجربه‌های زیادی کسب کردم اما ما می‌توانستیم در لیگ به مراتب بهتر از این باشیم اما خب این اتفاقات نیفتاد. امیدوارم با کسب این جام توانسته‌ باشیم دل مردم را که همیشه حامی ما بود‌ه‌اند را خوشحال کرده باشیم.


 
از بازی با فینال بگو؟
 
بازی آسانی نبود بخصوص که در خانه حریف بود اما ما تمام تلاش خودمان را کردیم و با تجربه‌ای که داشتیم توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان عوض کنیم. کسب جام کمترین هدیه‌ای بود که به هواداران می‌توانستیم هدیه بدهیم و خوشحالم که این اتفاق افتاد.


 
جلالی؟
 
برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.


 
تونی؟
 
مربی باهوشی است و باتجربه‌ای که در لیگ‌های بزرگ مثل پرتغال و فرانسه حضور داشته و می‌تواند به تراکتور کمک کند و برای لیگ ایران مفید باشد. ما پارسال هم می‌توانستیم با تونی به قهرمانی برسیم اما قسمت نبود. البته توانستیم با قهرمانی در جام حذفی تا حدودی آن را جبران کنیم.


 
جواد کاظمیان و تراکتور؟
 
تراکتور باشگاه بزرگی است و این هواداران تیم بودند که این بزرگی را به این تیم داده‌اند. برای من افتخار است که در این تیم بازی می‌کنم و در چیزی حدود یک سالی که در تراکتور هستم توانستم یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی با تراکتور به دست بیاورم. امیدوارم مردم همیشه ما را حمایت کنند و با حمایت‌هایشان به ما انرژی بدهند.


 
عملکرد کاظمیان در تراکتور؟
 
من سعی کرده‌ام همیشه در خدمت تیم باشم و همیشه با تلاش و دوندگی و انگیزه ظاهر شوم. فکر کنم عملکرد خوبی داشته‌ام و در پستی که بازی کرده‌ام توانسته‌ام مثبت ظاهر شوم. اما سعی می‌کنم برای تیمم گلزنی هم بکنم چون مردم از من انتظار گلزنی دارند و با گلزنی من خوشحال می‌شوند.


 
جواد کاظمیان و پرسپولیس؟
 
پرسپولیس تیمی است که با آن رویاهایم را ساختم. من امیدوارم این تیم که هواداران بیشماری دارد همیشه سربلند باشد و حالا که با تراکتور شانس قهرمانی در لیگ را نداریم امیدوارم این پرسپولیس باشد که در لیگ قهرمان شود تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند چرا که پرسپولیس متعلق به هواداران و مردم است و اهدای جام به آنها کمترین حق آنهاست و خوشحالی آنها از هر چیز مهمتر است.


 
رویانیان، شیرینی؟
 
عزت و  ذلت دست خداست. من همیشه کردم با عزت زندگی کنم من صادق بودم و حرف دلم را همیشه می‌زنم. در مورد آقای رویانیان و شیرینی هم حرفی ندارم. مردم همیشه می‌توانند همه چیز را تشخیص دهند. من به عشق مردم و هواداران پرسپولیس بود که در آن تیم تلاش می‌کردم نه به خاطر شخص خاصی و همیشه هم برای هواداران پرسپولیس آرزوی شادی می‌کنم. من با آنها خاطرات خوبی را رقم زدم و هواداران پرسپولیس و باشگاه بزرگ پرسپولیس بخشی از زندگی من هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها