کد خبر: ۲۰۵۱۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
چرا چنين حرفي زدي؟ مگر همه کاره پرسپوليس تويي که اينطوري خودت را مقابل هواداران "خوب" کردي تا ما خراب شويم؟!

به گزارش ژایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، شرايط بد مالي باشگاه پرسپوليس به شدت روي اعصاب بازيکنان اين تيم اثر منفي گذاشته است. هر چند علي پروين طي جلسه‌اي آب پاکي را روي دست پرسپوليسي‌ها ريخت و اعلام کرد پولي در بساط نيست تا حداقل بازيکنان از فکر و خيال پول خارج شوند.

 

اما شاگردان علي دايي همچنان بابت اين موضوع به شدت عصباني هستند حتي فشار مالي به درون مجموعه وارد شد و بازيکنان مي‌خواهند اين موضوع را به نحو ديگري نشان بدهند.

 

جو در بين بازيکنان پرسپوليس چندان مساعد نيست. بعد از درگيري نيلسون و عليرضا نورمحمدي با خبر شديم بعضي از بازيکنان از يکي از مدافعان تيم‌شان ناراختند.

 

گويا مصاحبه‌هاي اخير اين بازيکن به مذاق دوستانش اصلا خوش نيامده تا چند روز پيش شاهد جنگ لفظي آنها در درفشي‌فر باشيم!

 

* چرا اين طوري مصاحبه کردي؟!

اين مدافع پرسپوليس چند روز پيش در مصاحبه‌هايش گفته بود: «من از بازيکنان خواستم اعتصاب را بشکنند و به خاطر هواداران مقابل فجر سپاسي بازي کنند بنابراين بچه‌ها به حرفم گوش کرده و دست از تحريم برداشتند.»

 

همين صحبت مدافع پرسپوليسي‌ها باعث شد تا بازيکنان به شدت ناراحت شوند. حتي يکي از مدافعين که دوست صميمي بازيکن فوق به شمار مي‌رود با در دست داشتن روزنامه به سمت او رفت و گفت: «چرا چنين حرفي زدي؟ مگر همه کاره پرسپوليس تويي که اينطوري خودت را مقابل هواداران "خوب" کردي تا ما خراب شويم؟!»

 

وی همچنین به او تذکر داد: «تو مگر چه کاره‌اي که بخواهي به بازيکنان خط بدهي چه کار کنند يا نکنند همين صحبت کافي بود تا درگيري لفظي دو بازيکن فوق بالا بگيرد.»

 

* کدورت‌ها برطرف شد

جالب اين که اکثر بازيکنان پرسپوليس مقابل اين بازيکن ايستاده و آنها نيز از مصاحبه مدافع تيم‌شان ناراحت و شاکي هستند!

 

طي چند روز گذشته شرايط براي اين بازيکن به شدت سخت و طاقت فرسا شده بود تا جايي که دو، سه بزرگ‌تر تيم با ديدن اين وضعيت بالاخره با مدافع فوق جلسه‌اي گذاشتند و کينه کدورت‌ها برطرف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها