کد خبر: ۲۰۵۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مربی دروازه بان های استقلال گفت: «کی روش خودش گفته رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، مصدومیت شدیدی که برای مهدی رحمتی در اردوی کیش به وجود آمد در روزهایی که خیلی‌ها انتظار دارند این دروازه‌بان دوباره به تیم ملی فراخوانده شود خبر مهمی بود.

 

شاید اگر رحمتی با آسیب‌دیدگی جدی مواجه می‌شد دیگر کارلوس کروش برای دعوت نکردن از به قول خودش بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران بهانه کافی در دست داشت اما خطر از بیخ گوش رحمتی گذشته است.

 

 شماره یک می‌تواند همچنان در قفس توری قرار بگیرد. این خبر را حمید بابازاده اعلام می‌کند، مربی دروازه‌بان‌های استقلال؛ مردی که دوست دارد در لیست جدید تیم ملی نام مهدی رحمتی را هم مشاهده کند.

 

* وضعیت مهدی رحمتی چطور است آقای بابازاده؟

- آن لحظه‌ای که مصدوم شد اصلا خوب نبود. ما فکر کردیم مهدی بیهوش شده است. از حال رفته بود و ناله می‌کرد. صحنه بسیار بدی را دیدم اما صبح که دیدمش (منظورش صبح دیروز است) حالش بهتر بود.

 

* ظاهرا به خیر گذشته، درست است؟

- به خیر گذشته اما ممکن است مهدی را در بازی با ملوان بازی ندهیم. البته 3، 4 روز زمان تا آن بازی باقی‌‌مانده و شاید مهدی که خیلی هم خوش زخم است یعنی وقتی آسیب می‌بیند زود برمی‌گردد، به این بازی برسد. ما خیلی شانس آوردیم که رحمتی مصدوم نشد چون یک دروازه‌بان خوب را از دست می‌دادیم.

 

* مطمئنا لحظه‌ای که رحمتی مصدوم شد بیش از همه شما نگران شدید، همینطور است؟

- طبیعتا من بیش از همه نگران می‌شوم. مصدومیت مهدی به قدری شدید بود که اشک می‌ریخت. ما از لحظه‌ای که رفتیم بالای سر رحمتی تا آن لحظه که از زمین بلند شد و از بازی بیرون آمد حدود 15 دقیقه طول کشید. ضربه بسیار شدید بود و به اعتقاد من مهاجم تیم منتخب کیش بی‌احتیاطی کرد و نباید آنطور با تکل به سمت مهدی می‌رفت. خدا به رحمتی رحم کرد؛ فقط همین...

 

* استخوان دست رحمتی آسیب ندیده؟

- خوشبختانه آسیب ندیده است اما دچار کوفتگی و ضرب خوردگی شدید شده که با استراحت، آب درمانی و فیزیوتراپی به بهبودی می‌رسد.

 

* به این ترتیب شاید مهدی را در میان دعوت شدگان به تیم ملی ببینیم.

- من نمی‌دانم. به هر حال تصمیم گیرنده خود آقای کی روش است. اگر مشکلات برطرف شده باشد مهدی به درد تیم ملی می‌خورد. خود کی روش در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد رحمتی بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران محسوب می‌شود. رحمتی مشکلی برای دعوت شدن به تیم ملی ندارد. درست است که آسیب دیده ‌اما به زودی او را در چارچوب دروازه می‌بینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها