کد خبر: ۲۰۴۹۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس مي‌گويد هر چند نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش قولي براي کمک مالي به او نداده اما مي‌شود دست به دست هم مشکلات مالي قرمزها را حل کرد.

علي پروين در واکنش به خبرهاي منتشر شده مبني بر احتمال حضور حسين هدايتي در هيات مديره باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: قرار نبود ايشان به هيات مديره پرسپوليس بيايد بلکه قرار بود ما چند نفر را به عضو هيات مديره اضافه کنيم و تعداد اعضاي هيات مديره را به هفت يا 9 نفر برسانيم. بايد سرمايه‌گذاري کنيم که دچار مشکلات مالي نشويم. تصميم اين بود که يکي از آقايان بيايد و به پرسپوليس کمک کند.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين پرسش که آيا با هدايتي توافق شده است؟ تصريح کرد: خير. هنوز توافقي صورت نگرفته است.

پروين در واکنش به اين اظهار نظر که هر روز رقم‌هاي مختلفي از بدهي هاي باشگاه پرسپوليس شنيده مي‌شود، قضيه بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس از چه قرار است؟ خاطر نشان کرد: بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس دست آقاي عاشوري، مسئول مالي باشگاه است. ما نمي دانيم که در گذشته چه کردند، اما پيگيري مي‌کنيم، وزارت ورزش و جوانان هم پيگير است. پنج نفر حسابرس از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپوليس آمدند که از اين بابت خوشحاليم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که مدير مالي 10 ساله باشگاه پرسپوليس رقم بدهي باشگاه را نزديک به 60 ميليارد تومان تخمين زده است،‌ خاطر نشان کرد: عاشوري، مسئول مالي باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي رسمي به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که بدهي باشگاه نزديک به 60 ميليارد تومان است. پنج نفر از سوي وزارتخانه صبح امروز در باشگاه مستقر شدند. آنها راحت‌تر مي‌توانند بدهي را بررسي و نتيجه‌ را اعلام کنند.

پروين در پاسخ به اين پرسش که حسابرسان مالي چه زماني ميزان قطعي بدهي باشگاه را اعلام خواهند کرد؟ تاکيد کرد: حسابرسان صبح امروز کارشان را آغاز کردند. منتقمي محلي را براي فعاليت آنها قرار دارد. معلوم نيست چه زماني ليست بدهي‌ها اعلام شود. بدهي چه يک ميليارد باشد و چه صد ميليارد باشد فرقي نمي‌کند. البته اگر قرار باشد که ما در راس کار باشيم هر چه کمتر باشد به نفع ماست، ‌چون ما بايد آن را بپردازيم.

او درباره شرايط باشگاه پرسپوليس پس از اتمام اعتصاب بازيکنانش، گفت: بازيکنان تيم تمرين مي‌کنند و خدا را شکر شرايط بد نيست. مشکل اصلي ما بحث مالي است. به دنبال پول هستيم . همه تلاشمان را مي‌کنيم که از نظر مالي بازيکنان را تامين کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت ورزش و جوانان قولي براي کمک به شما داده است؟ خاطر نشان کرد: اکنون در خدمت آقاي خادم بوديم و با هم صحبت کرديم، ايشان به ما قولي ندادند، ‌اما دست به دست هم مي‌دهيم تا مشکلات را حل کنيم. مشکلات پرسپوليس فقط مالي است. باشگاه تا حدودي مشکل دارد که با پول درست مي‌شود. مشکلات مالي همه باشگاه و بازيکنان را تحت تاثير قرار داده است، اميدوارم که با کمک وزارت ورزش و جوانان آن را حل کنيم.

پروين در پايان در واکنش به خبر منتشر شده از سوي وزارت ورزش و جوانان مبني بر اين که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس حداکثر تا بيستم فروردين ماه 93 واگذار مي‌شوند، به ايسنا گفت: خدا کند اين اتفاق بيفتد ولي بعيد مي‌دانم، چون چند سالي است که اين مسائل را مطرح مي‌کنند، اما ما چيزي نديده‌ايم و اتفاقي هم رخ نداده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها