کد خبر: ۲۰۴۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي استقلال خوزستان مي‌گويد تيمش محتاطانه مقابل داماش گيلان بازي مي‌کند اما به دنبال 3 امتياز بازي است.

عبدالله ويسي با بيان اينکه بازي‌هاي آخر فصل به هم شبيه هستند، اظهار کرد: فکر مي‌کنم نمي‌شود يک بازي را با بازي قبلي يا با بازي بعدي مقايسه کنيم و به نظر من فقط همان بازي که قرار است انجام شود مهم است که امتيازهاي لازم را بگيريم.

به گزارش ايسنا، وي همچنين افزود: ما بازي بسيار ويژه‌اي پيش‌رو داريم که معتقد هستم 3 امتياز آن بسيار براي هر دو تيم حياتي است. هر دو تيم سعي مي‌کنند 3 امتياز را بگيرند اما فکر مي‌کنم تک امتياز براي ما خوب باشد.

سرمربي استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما محتاطانه بازي خواهيم کرد و طوري برنامه‌ريزي کرده‌ايم که بتوانيم 3 امتياز بازي را بگيريم. با گرفتن 3 امتياز جايگاه ما در جدول تثبيت مي‌شود و 3 بازي آينده را با خيال راحت بازي خواهيم کرد.

وي تصريح کرد: کار داماش بسيار سخت است زيرا اگر بازي را واگذار کند شرايط بحراني در جدول خواهد داشت. فکر مي‌کنم اين بازي، بازي خوبي بشود و دو تيم بازي زيبايي را به نمايش بگذارند.

ويسي در مورد شرايط استقلال خوزستان در جدول نيز گفت: ما 26 هفته است که در اواسط جدول هستيم و به انتهاي جدول نرفته‌ايم و فکر مي‌کنم خطر سقوط به هيچ عنوان تيم ما را تهديد نمي‌کند. مطمئن باشيد اگر 4 تيم هم سقوط کند تيم ما سقوط نمي‌کند. اما فکر مي‌کنم نياز داريم رتبه خودمان را در جدول ارتقا دهيم و براي همين مي‌جنگيم.

وي اضافه کرد: هواداران همواره به تيم‌هايي که مدعي قهرماني يا نامزد سقوط هستند کمک مي‌کنند. ما هم از هواداران خودمان انتظار داريم به ورزشگاه بيايند و تيم را تشويق کنند و از مسائل حاشيه‌اي که بعضي از تيم‌ها به وجود مي‌آورند آگاه باشند و فريب آن‌ها را نخورند.

وي تصريح کرد: همه درباره تيم‌هايي که به تازگي به ليگ برتر صعود مي‌کنند،اينطور فکر مي‌کنند که به ليگ يک برمي‌گردند و حالت آسانسوري دارند اما بعد از سال‌ها استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبريز شرايط خوبي را در جدول دارند. تيم ما حاشيه خاصي نداشت و همين طور مديريت و هيات مديره شرايط خوبي را براي ما فراهم کرده بودند به همين دليل توانستيم نتايج خوبي را بگيريم. فکر مي‌کنم حاشيه نداشتن در کسب نتايج خوب به ما خيلي کمک کرد. بازيکنان هم تمام کارهايي که مي‌خواستيم را انجام دادند. البته من فکر مي‌کنم جايگاه ما در اينجاي جدول نيست! با اين حال در کل راضي هستيم. تيم ما اولين سال حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌کند و اگر امسال در ليگ بمانيم براي ما کافي است.

وي افزود: در همه جاي دنيا نتايج ناپاک در ليگ کشورها رخ مي‌دهد. اما در ليگ ايران، من تا به حال نکته خاصي نديده‌ام و اميدوارم هم اتفاق خاصي رخ ندهد.

ويسي اظهار کرد:‌ در حال حاضر وقفه‌اي در ليگ رخ داده است که فکر مي‌کنم براي هيچ تيمي خوب نيست. در نظر داشته باشيد تيم‌هايي که در انتهاي جدول هستند. با اين وضعيت مجبور هستند 40 روز بدون بازي را بگذرانند اما به هر حال شرايطي است که به وجود آمده و ما هم مجبور هستيم مطيع برنامه‌ريزي ليگ باشيم.

وي در مورد تمديد قرارداد با استقلال خوزستان نيز گفت: پيشنهاد تمديد قرارداد شده است اما تصميم‌گيري در مورد تمديد قرارداد را به آخر فصل موکول کرديم. البته از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد همکاري ندارم ولي اگر پيشنهادي هم باشد گزينه اول من استقلال خوزستان است.

وي در پايان در مورد جدايي ايمان مبعلي نيز گفت: ايمان بازيکن خوبي است و خيلي به ما کمک کرد اما نبودن او به ما آسيب نخواهد زد زيرا ما فکر مي‌کنيم ايمان محروم است و حضور ندارد. حالا که توانستيم به نماينده کشورمان در ليگ قهرمانان آسيا کمک کنيم بسيار خوشحاليم و مطمئن هستم جايگزين خوبي براي او پيدا خواهيم کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها