کد خبر: ۲۰۴۸۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
پرداخت اقساط کليه بانکهاي عضو شتاب که شماره حساب تسهيلات آن از نوع شناسه حساب بانکي ايران ( شبا) باشد با استفاده از سيستم بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران نيز انجام ميشود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران اعلام کرد به منظور افزايش دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري الکترونيکي بانک صادرات ايران و کاهش سفرهاي درون شهري و مراجعه به شعب، پرداخت اقساط تسهيلات بانک صادرات ايران و همچنين ساير بانکها از طريق بانکداري اينترنتي نيز فراهم گرديد.
براساس اين گزارش مشتريان براي پرداخت اقساط اين بانک با استفاده از منوي «مشاهده و پرداخت اقساط درون بانکي» قادر به پرداخت اقساطي هستند که از بانک صادرات دريافت کردهاند و با وارد نمودن شماره تسهيلات و ورود به صفحه پرداخت، اقساط خود را پرداخت ميکنند. همچنين اقساط دريافتي از ساير بانکها نيز پس از انتخاب حساب مبدا و درج شماره حساب تسهيلات مقصد که از نوع شناسه حساب بانکي ايران ( شبا) باشد و همچنين درج مبلغ تسهيلات قابل پرداخت ميباشد.
گفتني است بانک صادرات ايران با افتتاح بيش از ٥٠ ميليون حساب سپهري، نصب بيش از ٣٨٢ هزار دستگاه پايانه فروش و راهاندازي بیش از ٤ هزار دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در پيشبرد اهداف کلان بانکداري الکترونيک در نظام بانک کشور داشته است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها