کد خبر: ۲۰۴۸۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: مسئولان سپاهان به من دروغ گفتند و هر بار که صحبت از جدایی می‌کردم به من می‌گفتند که ما تو را می‌خواهیم و تا آخر قراردادت به تو رضایت‌نامه نمی‌دهیم.
 محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیتش بعد از مصدومیت گفت: خوشبختانه این روزها خیلی بهتر از قبل شده‌ام و فردا بخیه‌های ابرویم را می‌کشم و اگر مربیان صلاح دانستند روز یکشنبه مقابل گسترش فولاد بازی خواهم کرد.

وی ادامه داد: البته ما مقابل استقلال که بازی قبلی‌مان بود خوب بازی نکردیم و آن سایپایی که همیشه بودیم، نبودیم و به نظر می‌آید بازیکنان به گونه‌ای بی‌انگیزه شده‌اند چرا که کادر فنی و باشگاه انگیزه‌های لازم را ایجاد نمی‌کنند. با این همه می‌رویم که روز یکشنبه با 3 امتیاز از بازی بیرون بیاییم و لیگ را با نتیجه‌ای در خور شأن سایپا تمام کنیم و به تعطیلات برویم چرا که بعد از بازی روز یکشنبه چند روز تمرینات تعطیل می‌شود.

دروازه‌بان تیم سایپا ادامه داد: امسال سایپا نسبت به هزینه و جوانگرایی که انجام داده نتایج قابل قبولی گرفته هر چند که می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم اما کم‌تجربگی بعضی از بازیکنان، عدم حمایت باشگاه و شرایط بد مالی باعث شد تا تیمی که در کورس گرفتن سهمیه بود عقب بماند و حالا روی کاغذ هم شانس نداریم البته سایپا یکی از کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ بود و شاید بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن یکی از تیم‌ها هم نباشد چرا که فکر می‌کنم حدود 4.5 میلیارد تومان هزینه امسال سایپا در لیگ برتر بوده است.

صادقی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را هم دارد، در پاسخ به این سؤال که آیا از جدایی از این تیم اصفهانی‌ پشیمان نیستی، افزود: من سپاهان را رها نکردم چرا که 2 سال دیگر با این تیم قرارداد داشتم اما از نیم فصل دوم شرایط بدی برای من فراهم کردند. سپاهان با من قهرمان شد و جزو 4 تیم جام حذفی هم رفت البته شاید من هم مثل هر بازیکن دیگری افت و خیز داشته باشم اما در نیم فصل دوم لیگ گذشته کامل بیرون نشستم و مرا اذیت کردند و به من پول ندادند.

وی ادامه داد: مسئولان سپاهان به من دروغ گفتند و هر بار که صحبت از جدایی می‌کردم به من می‌گفتند که ما تو را می‌خواهیم و تا آخر قراردادت به تو رضایت‌نامه نمی‌دهیم ولی در نقل و انتقالات وقتی خیلی  از پیشنهادهایم از دست رفته بود و فقط 5 روز به پایان نقل و انتقالات مانده بود به من گفتند که می‌توانی تیم جدیدت را انتخاب کنی. من در سپاهان 3 برابر سایپا پول می‌گرفتم اما به دنبال بازی کردن بودم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها