کد خبر: ۲۰۴۷۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
ستاره ميلان مي‌گويد وقتي شعارهاي نژاد پرستانه را مي‌شنود ماندن در زمين براي او بسيار سخت مي‌شود. او گفت به خدا ايمان دارد و همواره تلاش مي‌کند تا به او نزديک شود.
ماريو بالوتلي بدون شک يکي از استعدادهاي فوتبال جهان است اما حاشيه‌سازي‌هاي او در تيم‌هايي که در آن بازي مي‌کند باعث شده است تا همواره سوژه خوبي براي رسانه‌ها باشد.

به گزارش ايسنا، هفته گذشته شعارهاي نژادپرستانه در ورزشگاه باعث شد تا بالوتلي بسيار ناراحت شود و اشک از چشمان او سرازير شود. هرچند سيدورف سرمربي ميلان تاکيد کرد که اشک‌هاي بالوتلي به خاطر توهين نژاد پرستانه نبوده است اما به نظر مي‌رسد که سخنان سيدورف واقعيت ندارد و مهاجم ملي‌پوش ميلان آنقدر از شنيدن شعارهاي نژاد پرستانه ناراحت بود که نتوانست جلوي اشک‌هاي خود را بگيرد.

بالوتلي در گفت‌وگويي که با سايت فوتبال ايتاليا داشت تاکيد کرد که از شنيدن شعارهاي نژاد پرستانه متنفر است. او گفت من تماشاگران هر تيمي را دوست دارم اما نمي‌توانم شعارهاي نژاد پرستانه را تحمل کنم. وقتي چنين شعارهايي را مي‌شنوم خونم به جوش مي‌آيد. واقعا ماندن در زمين در چنين فضايي برايم تا حدودي غير ممکن است. من وقتي بچه بودم آرزويم اين بود که فوتباليست شوم چرا که به هيجان آمدن تماشاگران من را بسيار خوشحال مي‌کند.

او افزود: وقتي مي‌بينم تماشاگران خوشحال هستند غرق در شادي و سرور مي‌شوم اما زماني که حرکت‌هاي زشت آن‌ها را مي‌بينم از خودم هم بدم مي‌آِيد. من ترجيح دادم فوتباليست شوم چرا که دوست دارم مردم را خوشحال کنم. من انساني هستم که در شرايط متفاوت پرورش يافته‌ام.

ستاره جنجالي ميلان که به ديدار پاپ واتيکان رفته بود، گفت: من به خداوند ايمان دارم و همواره تلاش مي‌کنم تا به او نزديک شوم. از پاپ چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام.

بالوتلي در ادامه سخنان خود به ستايش از رونالدو ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل و رئال مادريد پرداخت و گفت:‌ وقتي مهارت‌هاي رونالدو را در رئال مادريد و اينتر ديدم شوق و علاقه به فوتبال در من دميدن گرفت. رونالدو بازيکن بزرگي بود. من از او چيزهاي زيادي آموختم.

مهاجم ميلان در پايان سخنان خود درباره ابراهيموويچ گفت: ايبرا خيره کننده است. او حرکاتي را در زمين انجام مي‌دهد که کمتر بازيکني مي‌تواند دست به آن‌ها بزند. ابراهيموويچ با حرکت‌هاي جادوگرانه خود همه را به وجد مي‌آورد. او واقعا بزرگ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها