کد خبر: ۲۰۴۷۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن تيم تراکتورسازي مي‌گويد که نتيجه ديدار مقابل نفت، تلنگري براي تيم‌شان شد که در مقابل مس کرمان بازي خوبي را انجام بدهند.
سعيد دقيقي درباره ديدار اين تيم در فينال جام حذفي مقابل مس کرمان اظهار کرد: بازي حساس و سختي با اين تيم داريم و اميدوارم نتيجه‌اي بگيريم که هواداران انتظار دارند. هوادارانمان چندين سال است که تيم خود را به خوبي حمايت مي‌کنند و منتظر چنين لحظه‌اي هستند تا تيم‌شان قهرمان شود. اميدوارم بتوانيم اين انتظار هواداران را محقق کنيم و تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بتوانيم آن‌ها را خوشحال کنيم و جشن قهرماني را در کنار اين عزيزان بگيريم.

به گزارش ايسنا، وي درباره شناخت‌شان از تيم مس کرمان بيان کرد: بايد بدانيم که بازي سختي داريم. تيم تمام تمرکز خود را براي اين بازي انجام داده است. بدون تلاش و دعاي اين عزيزان نمي‌توانيم به خواسته‌مان دست يابيم. بحث جام حذفي جدا است و گسترش فولاد تبريز نيز که تيم ليگ يکي بود، در سال‌هاي گذشته به فينال رسيده بود. بازي آساني نداريم و هر بازي سختي خاص خود را دارد. مس کرمان چيزي را براي از دست دادن ندارد و تمام هم و غمش را براي اين بازي خواهد گذاشت. ان‌شاءالله خدا کمک‌مان مي‌کند تا با دست پر به تبريز بازگرديم.

وي درباره اينکه آيا نتيجه بازي تيم‌شان مقابل نفت مي‌تواند بر بازي فينال جام حذفي تاثير بگذارد يا خير بيان کرد: به نظر من درست است که نتيجه بازي را واگذار کرديم ولي از طرف ديگر تلنگري شد تا مقابل مس بازي خوبي را انجام بدهيم و شايد اگر با تفکر بازي مقابل نفت به اين ديدار مي‌رفتيم، شرايط‌مان سخت مي‌شد. دانستيم که شرايط هر بازي سخت است. چند بازيکن را در آن بازي نداشتيم.

وي درباره صحبت خود با هواداران تراکتورسازي اظهار کرد: کساني که به کرمان خواهند آمد ما را خجالت‌زده خواهند کرد و اين همه مسافت را به خاطر علاقه‌شان به اين تيم مي‌آيند. دست تک تک آن‌ها را مي‌بوسيم و اميدوارم با حضور آن‌ها بتوانيم قهرمان مسابقه‌ها باشيم. خوشحالم که به فينال جام حذفي رسيده‌ايم و ان‌شاءالله بتوانيم قهرمان شويم تا اين خاطره در ذهن هواداران باقي بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها