کد خبر: ۲۰۴۴۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال صباي قم گفت: شايد عليپور سر کار مي‌رود و حقوق نمي‌گيرد که اگر اين طور باشد بايد به ايشان تبريک گفت. اگر ايشان في‌سبيل‌الله کار مي‌کند بحثش جداست.

رضا عنايتي درخصوص مشکلات مالي تيم فوتبال صباي قم گفت: قضيه مشکلات مالي ما پيچيده شده و شرايط مالي بچه‌ها اصلا خوب نيست و با فکر خراب هم نمي‌شود فوتبال بازي کرد. البته يکسري صحبت‌هايي مطرح شده و بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد. اميدوارم همه چيز ختم به خير شود.

به گزارش فارس، وي درباره تهديد به تحريم تمرين توسط بازيکنان صباي قم در صورت عدم دريافت مطالبات مالي‌شان افزود: اين موضوع مشخصي است که وقتي کسي کاري مي‌کند و از وقت و زندگي‌اش مايه مي‌گذارد و پول نگيرد طبعا تصميم ديگري خواهد گرفت. بازيکنان ما تا الان هم مردانگي کردند که شرايط بحراني تيم را به سوي پيروزي سوق دادند اما از همين جا اعلام مي‌کنم من به عنوان يکي از بازيکنان با تجربه تيم اعلام مي‌‌کنم هر تصميمي آن بازيکنان بگيرند من هم کنارشان هستم.

مهاجم صباي قم در خصوص اظهارات حجت‌الاسلام عليپور که گفته بود تمرين نکردن نوعي تباني به حساب مي‌آيد و با متخلفان برخورد خواهد شد گفت: شايد ايشان سر کار مي‌رود و حقوق نمي‌گيرد که اگر اين طور باشد بايد به ايشان تبريک گفت. اگر ايشان في‌سبيل‌الله کار مي‌کند بحثش جداست اما فوتبال شغل ماست و چطور مي‌شود کار کرد اما پول نگرفت؟ ما فقط پولمان را خواستيم و چيز اضافه‌اي نخواستيم که تخلف باشد.

وي ادامه داد: البته حرف ايشان جالب است ما با چه کسي تباني کرده‌ايم؟ ايشان پاسخ اين سوال ما را بدهد مگر مي‌شود تمرين کنيم اما پول نگيريم؟ مگر به يک کارگر مي‌گويند کار کن اما پول نمي‌دهيم؟ فوتبال شغل ماست و ما از اين راه زندگي مي‌کنيم. من اميدوارم همه چيز ختم به خير شود هرچند که مي‌دانم که مديرعامل و اعضاي هيأت مديره تلاش بسياري مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها