کد خبر: ۲۰۴۳۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
حالا طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس سوژه تازه‌ای برای مقایسه یافته‌اند، پرسپولیسی‌ها از توجه بیش از حد خشونت صادقیان گله دارند و اکبرپور را هم مستحق جریمه می‌دانند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، یکی، دو ساعت بعد از آنکه پیام صادقیان با استفاده از آرنج هنرمندش ضربه محکمی به پشت و شانه بازیکن فجرسپاسی زد،  سیاوش اکبرپور هافبک باتجربه استقلال پس از هدر رفتن یک توپ مشتی بر زمین کوبید و زشت‌ترین جمله ممکن را با صدای بلند به زبان آورد. عربده ای غیرقابل سانسور که صدایش تا همه خانه‌های ایران رفت.


شب گذشته عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 این صحنه را به تصویر کشید و بابت این اتفاق این بازیکن را تقیبح کرد، اگر چه در بازنمایی تصویر صورت و لب اکبرپور کاور شده بود تا این فحش آب‌دار خاطر بینندگان را مکدر نکند.
 
حالا طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس سوژه تازه‌ای برای مقایسه یافته‌اند، پرسپولیسی‌ها از توجه بیش از حد خشونت صادقیان گله دارند و اکبرپور را هم مستحق جریمه می‌دانند؛ در طرف مقابل هم استقلالی‌ها از غیرقابل مقایسه بودن این دو عمل ( مشت و فحش)  می‌گویند. اما سوال مهم اینجاست که کدامیک از این دو رفتار ناپسند، خشن‌تر و قابل مجازات‌ترند؛ خشونت کلامی یا ضربات محکم با آرنج و مشت که صادقیان در آن تبحر یافته است؟
 
تاسف‌آورترین موضوع همین است . خالی شدن فوتبال ایران از صحنه‌های بدیع و جذاب فنی و تمرکز آن روی اتفاقاتی مثل این .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها