کد خبر: ۲۰۴۲۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
طبق اعلام مسئولان کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی اتوبوس‌های حامل هواداران این تیم ساعت ۹ صبح فردا از تبریز به سمت کرمان حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در فینال جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف مس کرمان می‌رود.

با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قرار است تعدادی از هواداران تراکتورسازی به کرمان سفر کنند تا از تیم خود در این مسابقه حساس حمایت کنند.

جهانبخش رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد نحوه سفر هواداران تراکتورسازی به کرمان خاطر نشان کرد: باشگاه پیگیری‌های زیادی برای انجام سفر هواداران با یک دستگاه قطار انجام داد. در ابتدا به ما قول مساعد دادند که این اتفاق می‌افتد اما در نهایت کمی کم‌لطفی شد تا انجام این کار منتفی شود.

وی افزود: به جای قطار چند دستگاه اتوبوس تدارک دیدیم که فردا ساعت 9 صبح از مقابل کانون هواداران در خیابان دامپزشکی تبریز حرکت می‌کند. بیش از 5 هزار هوادار تبریزی روز مسابقه به کرمان سفر می‌کنند. عده‌ای از تهران، شیراز و شهرهای آذری‌نشین اتوبوس‌هایی را هماهنگ کردند که به سمت کرمان می‌رود. ما درخواست کردیم و به احتمال فراوان بلیت‌های مربوط به هواداران تراکتورسازی در اختیارمان قرار می‌گیرد و با قرار دادن گیت‌های جداگانه یا سیار آنها را در اختیار هواداران قرار خواهیم داد.

رئیس کانون هواداران تراکتورسازی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا در صورت قهرمانی احتمالی تراکتورسازی برنامه خاصی را در نظر دارد، تأکید کرد: ما در نظر داریم در صورت رسیدن به مقابل قهرمانی، روز 25 بهمن در تالار صدرای شهر تبریز که حدود 6 هزار نفر گنجایش دارد جشنی را برگزار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها