کد خبر: ۲۰۴۲۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
عضوکمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
حسینی افزود: بنا بود گروهی از کارشناسان کره که در مسائل موشکی با ایران همکاری دارند به ایران بیایند، وزیر امور خارجه آمریکا به وزیر خارجه ایران گفته است که اجازه ندهید که اینها به ایران بیایند و با کمال تأسف اجازه ورود این کارشناسان به ایران داده نشد. این حرکت کمال دخالت درمجموعه نظام ماست و از اینکه آقای ظریف چنین مسأله را پذیرفته این کمال ضعف ایشان بوده و باید مجلس پاسخگو باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی نمایند مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص موضوع سوال از وزیر امورخارجه اظهار داشت: بنا بود گروهی از کارشناسان کره که در مسائل موشکی با ایران همکاری دارند به ایران بیایند، وزیر امور خارجه آمریکا به وزیر خارجه ایران گفته است که اجازه ندهید که اینها به ایران بیایند و با کمال تأسف اجازه ورود این کارشناسان به ایران داده نشد. این حرکت کمال دخالت درمجموعه نظام ماست و این پررویی و حالت استکباری آنان است و از اینکه آقای ظریف چنین مسأله را پذیرفته این کمال ضعف ایشان بوده واین ذلت پذیری را آقای ظریف باید جبران کرده ودر مجلس پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: این اتفاقات آمریکاییها را جری تر کرده و روحیه استکباری آنان را تقویت نموده و فکر می کنند ما در مقابل آنان عقب نشینی کرد ه ایم و چند روز دیگر هم خواهند گفت ساخت موشکهایتان را متوقف کنید و آژانس هم اعلام داشته که تمام افراد و پرونده ها وکامپیوترها و تاسیسات موشکی شما باید بازید و بررسی شوند اینها پا را فراتر گذاشته  واز این طرف دستگاه دیپلماسی ما هم عقب نشسته و پاسخگو نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: ما براساس فرموده مقام معظم رهبری ما قاطعانه از دولت حمایت می کنیم اما انتقادات جدی داریم ومسئولان دولتی باید پاسخگوی ملت باشند.

وی انتقاد منطقی و سازنده را جوسازی علیه دولت ندانست و گفت: با این انتقاداتی که نسبت به عملکرد هست باید جامعه متوجه بشود که دشمنان ما در حال دستور دادن هستند و اینها هم عقب نشینی می کنند.

نمایند مردم قزوین ضمن تاکید براینکه ما نباید دستورات آمریکاییها را اجرایی کنیم یادآورشد: ما اگر می خواستیم چنین کاری کنیم 35 سال پیش تبعیت میکردیم و انقلابی صورت نمی گرفت و عدم تبعیت ما باعث شکل گیری این انقلاب شده است ما روی پای خود ایستاده ایم و از طرفی نسبت به این رفتارهای دستگاه دیپلماسی معترضیم.

وی درپایان از صحبت های اخیر رئیس جمهور در خصوص بی سواد خواندن منتقدین دولت گله مند شد و گفت: آقای روحانی که منتقدین خود را بی سواد خطاب نمودند کار اشتباهی بود برای اینکه انتقاد کننده برای خودش ادله ای دارد شما اگر می دانید این انتقادات بجا نیست بیایید و در جایی به این انتقادات پاسخ بدهید و یا مناظره ای میان بی سوادها و باسواها برگزار کنید و بیان ایشان با این ادبیات صحیح نبود و در واقع خودشان را کوچک کردند اینطور نبود که منتقدان را کوچک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها