کد خبر: ۲۰۳۸۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
حاضران در اين جلسه بيشتر وقت خود را در حال توجيه كردن اكبر ايرانمنش، بودند تا او را متقاعد كنند كه سكوهاي ورزشگاه كرمان بايد به صورت 50-50 بين هواداران تقسيم شود.
جلسه هماهنگي براي برگزاري مراسم قهرمان جام حذفي امروز(يكشنبه) در شرايطي با حضور مديران عامل دو تيم مس و تراكتورسازي، روساي هيأت‌هاي فوتبال دو استان و همچنين وزير ورزش و مسوولان فدراسيون فوتبال برگزار شد كه يكي از عجيب‌ترين جلساتي بود كه مي‌شد در اين رابطه برگزار شود.
حاضران در اين جلسه به جاي اينكه بيشتر وقت خود را صرف هماهنگي برنامه‌هاي مربوط به جشن قهرماني كنند، در حال توجيه كردن اكبر ايرانمنش، مديرعامل باشگاه مس بودند تا او را متقاعد كنند كه سكوهاي ورزشگاه كرمان بايد به صورت 50-50 بين هواداران تقسيم شود. با اين حال اين طور كه به نظر مي‌رسيد در نهايت هم ايرانمنش آن طور كه بايد و شايد در اين رابطه متقاعد نشد!
ايرانمنش همچنين علاوه بر اعتراض به نحوه تقسيم سكوها بخش اعظمي از وقت اين جلسه را به اعتراض نسبت به نحوه قرعه‌كشي محل برگزاري بازي تلف كرد و هيچكس نمي دانست با توجه به اينكه بازي در نهايت در كرمان برگزار مي‌شود و مس ميزبان اعلام شده، دليل اين همه اعتراض از سوي مديرعامل باشگاه مس چه مي تواند باشد؟
به هرحال با اين شرايط مسوولان برگزاري مسابقه بيشتر از آنكه بابت اجراي آبرومندانه مراسم قهرماني نگران باشند، درباره بليت فروشي بازي و حضور هواداران تبريزي در ورزشگاه نگرانند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها