کد خبر: ۲۰۳۸۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: مثل کارگردانان که مي‌گويند فيلم‌هايم را مثل بچه‌هايم دوست دارم من هم اين 100 گلم را مثل بچه‌هايم دوست دارم.

آرش برهاني پس از برتري 2 بر صفر استقلال که با صدمين گل وي براي اين تيم همراه بود گفت: نمي‌خواستم مصاحبه کنم اما گيرم انداختيد. خدا را شکر که به 3 امتياز اين ديدار رسيديم. ما به امتيازات اين مسابقه احتياج داشتيم چون ديگر تيم‌هاي مدعي توانسته بودند حريفان خود را شکست دهند.

به گزارش فارس،وي با بيان اينکه توانستيم در اين هواي سرد، هوادارانمان را روسفيد کنيم درخصوص اينکه آيا فشار از روي دوش او برداشته شد يا خير گفت: خدا را شکر هم گل زدم و هم پاس گل دادم و توانستم مثمرثمر باشم قطعا با اين اتفاقاتي که امروز براي من افتاد اين فشارها کم مي‌شود.

برهاني يادآور شد: در اين 100 گل از منصوريان و نوازي که در سال 86 همبازي‌ام بودند گرفته تا بازيکنان فعلي، همگي برايم زحمت کشيدند و من از آنها و همچنين هواداران استقلال تشکر مي‌کنم و فکر مي‌کنم کوچک‌ترين کار زدن اين گل‌ها بود.

مهاجم استقلال درخصوص اينکه کدام گلش ميان اين 100 گل را بيشتر از همه دوست دارد گفت: مثل کارگردانان که مي‌گويند فيلم‌هايم را مثل بچه‌هايم دوست دارم من هم اين 100 گلم را مثل بچه‌هايم دوست دارم. (باخنده)

وي افزود: هميشه براي بازي در استقلال انگيزه دارم و امروز هم که پس از مدت‌ها به ميدان رفتم مثمرثمر بودم و خداراشکر توانستم گل بزنم.

برهاني تاکيد کرد: هواداران هميشه به من لطف داشتند و روزهاي سختي را که گذراندم، انگيزه همين هواداران بود که من را همچنان روي پا نگه داشت.

برهاني درخصوص ديدار با ملوان گفت: بازي سختي در انزلي داريم چون ملوان در زمين خودش خوب بازي مي‌کند.

وي در پايان در مورد اينکه امير قلعه‌نويي در رختکن به او چه گفته است عنوان کرد: من هنوز قلعه‌نويي را نديده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها