کد خبر: ۲۰۳۷۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: نوع بازي مس به گونه‌اي بود که اين تيم بسته بازي مي‌کرد و بازيکنانشان زياد مي‌دويدند.
مهدي تارتار پس از کسب تساوي مقابل مس کرمان گفت: بازي کيفيت بالايي نداشت و با توجه به وضعيت مس در جدول رده‌بندي اين تيم به 3 امتياز مسابقه احتياج داشت و بازي مستقيمي انجام مي‌داد.



وي افزود: عملکرد خوبي داشتيم و امتياز خوبي کسب کرديم و در حالي که رقبايمان به يک امتياز رسيده بودند کسب تساوي در اين ديدار برايمان راضي‌کننده بود. نوع بازي مس به گونه‌اي بود که اين تيم بسته بازي مي‌کرد و بازيکنانشان زياد مي‌دويدند.



سرمربي گسترش فولاد تبريز گفت: مس در چند هفته اخير متحول شده و توانست استقلال صدرنشين را در تهران شکست دهد و با نتايج خوبي که کسب کرده خود را به فينال جام‌حذفي رساند و امروز بازي سخت و نفس‌گيري با اين تيم داشتيم.

تارتار خاطرنشان کرد: مس در حال سقوط بود و به همين خاطر در بازي امروز ما را زير فشار قرار داد و ما هم مي‌توانستيم در ضدحملات موفق باشيم ولي در گلزني ناموفق بوديم. بازيکنانم در بازي امروز باانگيزه بودند و تا دقيقه 90 دويدند و من از تمامي بازيکنانم تشکر مي‌کنم.

وي تاکيد کرد: در ضدحملات و پاس هاي آخر ناموفق بوديم ولي با اين وجود بازيکنانم تک به تک عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند. مس احساسي بازي مي‌کرد و در خط حمله هر لحظه بازيکنانش را افزايش مي‌داد. ما در کار تاکتيکي مشکل داشتيم ولي به صورت انفرادي خوب بازي کرديم.

سرمربي گسترش فولاد در پاسخ به اينکه آيا رهايي از خطر سقوط باعث بي‌انگيزگي بازيکنان تيمش نشده است، گفـت: چون بازيکنان ما جوان هستند همگي تلاش مي‌کنند پيشرفت کنند. ما امروز براي مساوي بازي نکرديم ولي با اين وجود مي دانستيم نبايد بازنده بازي باشيم.

تارتار در خصوص اينکه آيا از بازيکنانش خواسته بود براي گلزني بايرامي تلاش کنند اظهار داشت: از بازيکنان خواستيم بيشتر به مهرداد پاس دهند چون اگر او بهترين گلزن ليگ باشد براي تيم ما افتخار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها