کد خبر: ۲۰۳۴۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
نامدارترین و باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل با مدافع باغیرت پرسپولیس برای بازگشت به تمرینات شدیدا مخالفت کردند.
خبر رسیده در سومین روز اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، محسن بنگر به شدت با تمرین نکردن مخالف بود و مدعی بود اگر بازیکنان تمرین نکنند و سپس در بازی مقابل فجرسپاسی نتیجه نگیرند، قهرمانی به کل از دست می‌رود و آن وقت تمام کاسه کوزه‌ها سر آنها می‌شکند و کسی وزارت ورزش یا مدیران تیم را مقصر نمی‌داند.

درخواست بنگر برای تمرین کردن با موضع تند چند تن از بازیکنان نامدار پرسپولیس روبرو شد و همین موضع تند موجب شد بازیکنان جوانی که با بنگر موافق بودند هم برای اینکه مورد غضب بازیکنان نامدار قرار نگیرند قید تمرین کردن را بزنند. همین قدر بدانید که این بازیکنان، نامدارترین و باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل هستند.

هر چند حرکت محسن بنگر و طرز تفکر او برای بسیاری از هواداران متعصب پرسپولیس خوشایند بود و حتی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت اما برخی این گمانه را مطرح کردند که مدافع مازنی سرخ‌ها پولش را گرفته و به همین خاطر می‌خواهد تمرین کند!

بنگر روز قبل از این اتفاق در مصاحبه‌ای گفته بود به پروین گفته پول بقیه بازیکنان را بدهد و خودش حتی اگر تا آخر فصل پول نگیرد بدون مشکل بازی می‌کند. این حرف‌ها و اتفاق اعتصاب روز سوم، شائبه پول گرفتن بنگر را جدی‌تر می‌کرد اما از طرفی بعید است وقتی سیدجلال حسینی و محمد نوری پول نگرفته‌اند این بازیکن به تنهایی پول گرفته و خیالش از بابت مطالباتش راحت باشد.

با این حساب یا بنگر خیلی باتعصب و فوق‌العاده حرفه‌ای است و می‌تواند برای دیگر بازیکنان الگو باشد یا اینکه پولش را گرفته و نگرانی خاصی از بابت این مطالبات باقیمانده ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها