کد خبر: ۲۰۳۰۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي قاطع مقابل اتلتيکو مادريد رضايت خود را اعلام و ابراز اميدواري کرد در همه ديدارها مثل اين بازي باشند.

رئال مادريد در ديدار رفت خود در مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري موفق شد با نتيجه سه بر صفر مقابل تيم قدرتمند اتلتيکو مادريد به برتري برسد.

به گزارش فارس،در اين ديدار اميليانو اينسوا 17 (گل به خودي)، خسته رودريگز 57 و ميراندا 73 (گل به خودي) براي رئال مادريد گل زدند تا اين تيم کاري آسوده براي ديدار برگشت در زمين حريف داشته باشد.

اتلتيکو مادريد در دو ديدار پيشين خود که در زمين رئال مادريد انجام داده به پيروزي رسيده بود اما در اين ديدار رئال با يک پيروزي قاطع به برتري رسيد.

کارلو آنچلوتي در مورد اين ديدار گفت: بارها گفته‌ام که پس از آن باخت خيلي چيزها تغيير کرده است. تيم سازمان‌يافته‌تري شده‌ايم و بازيکنان با اتحاد بيشتري بازي مي‌کنند. مقابل اتلتيکو يک نمايش عالي داشتيم. تيمي که بازي کردن مقابل آنها کاري بسيار سخت است. قدرتمند هستند و بسيار هم تهاجمي بازي مي‌کنند. فکر مي‌کنم عملکرد فوق العاده ما بود که موجب پيروزي در اين پيکار سخت شد.

آنچلوتي در ادامه افزود: از نمايش شاگردانم به شکل کامل راضي هستم. توپ را خيلي خوب به گردش درآورديم و از فضاهاي ايجاد شده استفاده کرديم. اميدوارم تيمم در همه ديدارها مانند اين بازي باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها