کد خبر: ۲۰۳۰۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
رئال مادرید با فتح دربی مادرید و بارسلونا با شکست سوسیه‌داد نیمی از راه صعود به فینال جام حذفی اسپانیا را برداشتند.
در آغاز دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته 2 بازی برگزار شد که در دربی شهر مادرید، تیم‌‌های رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر صفر تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

گل نخست رئال مادرید را امیلیانو اینسوا بازیکن اتلتیکومادرید به ثمر رساند که در دقیقه 17 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در ادامه خسه رودریگس در دقیقه 57 دومین گل را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند و سومین گل رئال مادرید هم حاصل اشتباه یکی دیگر از بازیکنان اتلتیکومادرید بود. این بار میراندا بود که در دقیقه 73 دروازه خودی را باز کرد تا کلکسیون اشتباهات روخی بلانکو در خانه همسایه سفیدپوشش تکمیل شود. با این نتیجه کار اتلتیکومادرید برای صعود به فینال تورنمنتی که فصل گذشته آن را با شکست همین رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو فتح کرد، بسیار سخت شد.

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی 11 فوریه(22 بهمن) در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی شب گذشته از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، بارسلونا میزبان رئال سوسیه‌داد بود و این تیم را با 2 گل شکست داد. در این دیدار که سوسیه‌داد با اخراج اینیگو مارتینس از دقیقه 44 به بعد 10 نفره بازی می‌کرد، سرخیو بوسکتس در دقیقه 44 گل نخست و انائوت سوبیکارای، بازیکن حریف که در دقیقه 60 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، گل دوم کاتالان‌ها را به ثمر رساندند.

دیدار برگشت این 2 تیم 13 فوریه (24 بهمن) در خانه رئال سوسیه‌داد برگزار می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها